پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه در فصل جدید صلابت همیشگی را ندارد. سرخ‌ها به واسطه قوانین عجیب و غریب نقل و انتقالاتی و سقف قراردادها نتوانستند آنطور که باید تیم‌شان را حفظ و تقویت کنند و علاوه‌بر آن مصدومیت ستاره‌های این تیم هم چند وزنه مهم ترکیب پرسپولیس را گرفت. ابتدا یاسین سلمانی پس از سفرهای […]

- ترس بزرگ گل‌محمدی از بازی‌های تیم ملی/ پرسپولیس دوباره مجروح می‌دهد؟

 پرسپولیس پس از فتح سه‌گانه در فصل جدید صلابت همیشگی را ندارد. سرخ‌ها به واسطه قوانین عجیب و غریب نقل و انتقالاتی و سقف قراردادها نتوانستند آنطور که باید تیم‌شان را حفظ و تقویت کنند و علاوه‌بر آن مصدومیت ستاره‌های این تیم هم چند وزنه مهم ترکیب پرسپولیس را گرفت.

ابتدا یاسین سلمانی پس از سفرهای طولانی و طاقت فرسا از اردوی پرسپولیس تا تیم ملی امید با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و سپس مرتضی پورعلی گنجی در آخرین بازی تیم ملی مقابل قطر در صحنه‌ای دلخراش رباط داد و فصل را از دست داد.

با مصدومیت این دو بازیکن پرسپولیس در هفته‌های اخیر حسابی به دردسر افتاده است. جالب اینکه در فیفادی شهریور نیز علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شد و تا آستانه غیبت در بازی حساس با النصر پیش رفته بود و هر طور بود او را به چارچوب دروازه پرسپولیس رساندند.

پرسپولیس در حال حاضر بیرانوند، کنعانی و ترابی را در اردوی تیم ملی دارد که مهدی ترابی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده‌است. حال هواداران و کادرفنی پرسپولیس امیدوارند پیش از بازی سرنوشت‌ساز با النصر بازیکنان‌شان در اردو و بازی‌های تیم ملی مصدوم نشوند چرا که پرسپولیس در این شرایط هم کار سختی در لیگ قهرمانان دارد.

منبع: خبـر ورزشی