تیم نوجوانان ایران – انگلیس؛از دوحه تا جاکارتا با طعم انتقام
تیم نوجوانان ایران – انگلیس؛از دوحه تا جاکارتا با طعم انتقام

تیم ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ اندونزی در اولین بازی چشم جهان را خیره کرد و قهرمان پر آوازه جهان را با ۳ گل شکست داد و برای صعود از این گروه مدعی شد. تیم فوتبال انگلیس در دیدار اول، تیم کالدونیای جدید را با ۱۰ گل شکست داد و این بازی […]

- تیم نوجوانان ایران – انگلیس؛از دوحه تا جاکارتا با طعم انتقام

تیم ایران در جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۲۳ اندونزی در اولین بازی چشم جهان را خیره کرد و قهرمان پر آوازه جهان را با ۳ گل شکست داد و برای صعود از این گروه مدعی شد.

تیم فوتبال انگلیس در دیدار اول، تیم کالدونیای جدید را با ۱۰ گل شکست داد و این بازی برای هر دو تیم ایران و انگلیس با طعم صعود است.

ایران در صورت کسب امتیاز در این دیدار می‌تواند روی ۳ امتیاز بازی پایانی برابر تیم کالدونیای جدید حساب کند و به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند.

انگلیس هم در این بازی شرایط مشابه دارد و می‌تواند با پیروزی بر ایران ۶ امتیازی شود؛ اما تفاوت اصلی در بازی آخر تیم‌های انگلیس و برزیل است که حکم به صعود یک تیم می‌دهد.

در جدول این گروه در حال حاضر انگلیس با تفاضل گل در صدر و ایران با امتیاز مشابه در رده دوم قرار دارد.

دیدار تیم‌های انگلیس و ایران امروز با قضاوت داور اروگوئه‌ای گوستاوو تخیرا از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جاکارتا برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر شکست سنگینی را در بازی با انگلیس متحمل شد اما یوز های جوان برای انتقام در این بازی انگیزه زیادی دارند.

باشگاه خبرنگاران