به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای کشتی پهلوانی و هنر مرشدی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان درحال برگزاری است. این مراسم در دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و […]

- حضور کیومرث هاشمی در نخستین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای کشتی پهلوانی و هنر مرشدی با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان درحال برگزاری است.

این مراسم در دانشگاه تربیت‌بدنی دانشگاه تهران با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان و جمعی از مدیران و مسئولان ورزش زورخانه‌ای و دانشگاه تهران پیگیری شد.

اولین همایش ملی ورزش زورخانه‌ای، کشتی پهلوانی و هنر مرشدی، توسط فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و با همکاری پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران درحال برگزاری است.

این همایش با هدف ارائه مقالات تخصصی در محور‌های مذکور (با رویکرد ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی) و فراهم‌سازی بستری جهت بحث و بررسی پیرامون چالش‌ها و مسائل روز این رشته ورزشی از سوی متخصصان و جامعه علمی برگزار می‌شود. همچنین، فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در نظر دارد به‌صورت ویژه از تحقیقات پژوهشگران در موضوعات مرتبط با این رشته، حمایت (مادی و معنوی) به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا