پس از ماجراهایی که پاییز سال ۱۳۹۰ برای شیث رضایی و محمد نصرتی در پرسپولیس به وقوع پیوست، عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ این مسئله را به‌طور جدی حلاجی کرد و رضایی اعتقاد داشت پیگیری فردوسی‌پور در محرومیت او و نصرتی نقش مهمی ایفا کرد. حتی این شایعه مطرح شد که مدافع پرسپولیس در آن […]

پس از ماجراهایی که پاییز سال ۱۳۹۰ برای شیث رضایی و محمد نصرتی در پرسپولیس به وقوع پیوست، عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ این مسئله را به‌طور جدی حلاجی کرد و رضایی اعتقاد داشت پیگیری فردوسی‌پور در محرومیت او و نصرتی نقش مهمی ایفا کرد. حتی این شایعه مطرح شد که مدافع پرسپولیس در آن زمان می‌خواهد از فردوسی پور شکایت کند به همین خاطر عادل طی مصاحبه کوتاهی که ۲۳ آبان سال ۱۳۹۰ در زیرنویس منعکس شد، شکایت احتمالی شیث رضایی را حق او دانست و گفت: به هر حال رضایی می‌تواند شکایت کند. اصلا هر کسی این حق را دارد که از من شکایت کند.

البته در نهایت رضایی و نصرتی محروم شدند و کسی هم از عادل فردوسی‌پور شکایت نکرد چون او در برنامه ۹۰ مانند همیشه وظیفه ذاتی خود به عنوان یک رسانه را انجام داده بود. بعید به نظر می‌رسد که این دو بازیکن هم‌اکنون بابت ماجرایی که ۱۲ سال قبل به وقوع پیوست، از فردوسی‌پور گلایه و کینه‌ای داشته باشند!

زیرنویس‌گردی| وقتی شیث رضایی می‌خواست از فردوسی‌پور شکایت کند/ عادل: مشکلی نیست هر کس دوست دارد برود از من شکایت کند!

منبع: خبـر ورزشی