چرا قلعه‌نویی در تمرین تیم ملی شرکت نکرد؟
چرا قلعه‌نویی در تمرین تیم ملی شرکت نکرد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته اولین تمرین رسمی خود در اردوی آماده سازی ۲ بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان برگزار کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز هم در ساختمان پک حضور یافته و زیرنظر کادرفنی تمرین کردند. نکته جالب در این تمرین غیبت سرمربی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته اولین تمرین رسمی خود در اردوی آماده سازی ۲ بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل هنگ کنگ و ازبکستان برگزار کرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز هم در ساختمان پک حضور یافته و زیرنظر کادرفنی تمرین کردند. نکته جالب در این تمرین غیبت سرمربی تیم ملی بود که به دلیل ابتلا به ویروس سرماخوردگی و تزریق سرم نتوانست در ساختمان پک حاضر شود و حتی احتمال دارد برای رسیدن به بهبودی کامل در تمرین عصر که از ساعت ۱۸ در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود، هم شرکت نکند.

البته بازیکنانی مثل مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم به دلیل سفر طولانی خود به تهران صبح امروز در تمرین بدنی ملی‌پوشان شرکت نکردند و قرار است از عصر تمرینات خود را با تیم شروع کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس