تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در دومین بازی خود از گروه C رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف انگلیس رفت و درنهایت این دیدار با نتیجه ۱-۲ تن به شکست داد. حسین عبدی در این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده کرد: داور: گوستاوو تخیرا از اروگوئه ملی‌پوشان نوجوان ایران […]

- کامبک انگلیس مقابل بچه یوزهای ایران/ برزیل در آستانه حذف از جام جهانی!

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امروز در دومین بازی خود از گروه C رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف انگلیس رفت و درنهایت این دیدار با نتیجه ۱-۲ تن به شکست داد.

حسین عبدی در این دیدار از نفرات زیر در ترکیب اصلی استفاده کرد:

داور: گوستاوو تخیرا از اروگوئه

ملی‌پوشان نوجوان ایران در نیمه نخست این دیدار نمایش خوبی از خود نشان دادند و شاگردان حسین عبدی در دقیقه ۳۱ توسط ابوالفضل زمانی به گل رسیدند تا نوجوانان ایران با برتری در این نیمه به رختکن بروند.

در نیمه دوم به دلیل باران شدید در اندونزی شرایط بازی بویژه برای ملی‌پوشان ایران سخت‌تر شد. انگلیسی‌ها در دقیقه ۶۳ توسط راسل دنی موفق شدند کار را به تساوی بکشانند و در ادامه در حالیکه چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود اندالا در دقیقه ۹۰ به شکل عجیبی گل دوم انگلیس را به ثمر رساند تا سه‌شیرها شکست را با پیروزی عوض کنند.

انگلیس با این پیروی ۶ امتیازی شد و صعودش به دور حذفی قطعی شد.

ایران با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند اما شاگردان عبدی در بازی آخر خود در مرحله گروهی به تیم کالدونیا خواهند رفت که ۱۹ گل از انگلیس و برزیل دریافت کرده و هیچ گلی در این رقابت‌ها به ثمر نرسانده و می‌توان گفت شانس صعود شاگردان حسین عبدی به مرحله حذفی بسیار زیاد خواهد بود.

برزیل و انگلیس نیز هم در آخرین بازی خود از مرحله گروهی به مصاف هم می‌روند برزیل کار سختی برای صعود به دور حذفی خواهد داشت.

در ادامه همین مطلب بخوانید: شاهکار تاریخی ایران مقابل برزیل در جام جهانی/ کامبک رویایی مقابل قهرمان جهان

منبع: خبـر ورزشی