جریمه ۱۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که از سوی حسین خبیری عضو هیأت‌مدیره این باشگاه تکذیب شده بود رسماً تأیید شد تا رسانه‌ها بدانند که حداقل به حرف‌های خبیری خیلی نباید اعتماد کنند. قبلا هم نوشتیم که این جریمه بدموقع بود و نمی‌تواند منجر به ایجاد شوک مثبت در پرسپولیس شود. حالا بماند […]

- پرسپولیس اول برکناری را تکذیب و بعد جریمه کرد/گل محمدی در آچمز

جریمه ۱۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس که از سوی حسین خبیری عضو هیأت‌مدیره این باشگاه تکذیب شده بود رسماً تأیید شد تا رسانه‌ها بدانند که حداقل به حرف‌های خبیری خیلی نباید اعتماد کنند. قبلا هم نوشتیم که این جریمه بدموقع بود و نمی‌تواند منجر به ایجاد شوک مثبت در پرسپولیس شود. حالا بماند که بازیکنان این تیم می‌گویند ما هنوز بخشی از آپشن‌ها و پاداش‌های قهرمانی فصل گذشته را هم نگرفته‌ایم. 
پرسپولیسی‌ها ابتدا خبر برکناری گل‌محمدی را تکذیب و سپس اعلام کردند که کادر فنی و بازیکنان ۱۰ درصد جریمه شده‌اند. در واقع آنها گل‌محمدی را در موقعیت آچمز قرار داند و حالا باید منتظر واکنش این مربی باشیم. حرف بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس این است که چرا ما باید بعد از تحمل اولین شکست در لیگ برتر جریمه شویم در حالی که استقلال و سپاهان هم یک باخت در کارنامه دارند؟! حرف باشگاه اما این است که پرسپولیس قبل از این باخت سه مساوی هم داشته و البته امکان جبران این جریمه در صورت کسب نتایج خوب در ادامه و به خصوص در بازی‌ با النصر عربستان وجود دارد. نکته مهم ماجرا این است که اگر گل‌محمدی یک درصد به سیم آخر بزند و برود، پرسپولیس حداقل در این مقطع زمانی هیچ گزینه‌ای ندارد و معلوم نیست سرنوشت نیمکت این تیم در فاصله ۱۳ روز مانده تا بازی حساس با النصر عربستان به کجا کشیده می‌شود؟ آیا یحیی دست به طغیان می‌زند و وارد دعوا می‌شود یا با سیاست سکوت از این مرحله عبور می‌کند؟ باید منتظر باشیم و اتفاقات یکی، دو روز آینده را رصد کنیم.

منبع: خبـر ورزشی