به گزارش زیرنویس از کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت دیبقی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود. دبیقی افزود: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس،برپایی نمایشگاه کتاب،برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر،بازدید از کتابخانه های مدارس از اهم این برنامه ها است. وی عنوان کرد: بازدید دانش آموزان […]

به گزارش زیرنویس از کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت دیبقی اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ۳۸ برنامه مختلف در مدارس استان اجرا می‌شود.

دبیقی افزود: نواختن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس،برپایی نمایشگاه کتاب،برگزاری مسابقه با عنوان جمله برتر،بازدید از کتابخانه های مدارس از اهم این برنامه ها است.

وی عنوان کرد: بازدید دانش آموزان از کتاب خانه ها،برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع کتاب ،تجلیل از دانش آموزان برتر علمی و پژوهشی و اجرای سرود همگانی مدرسه با عنوان یار مهربان کتاب از دیگر برنامه ها در هفته کتاب و کتابخوانی است.

دبیقی تعداد کتابخانه ها در مدارس استان را هزار و ۹۸۹ باب کتابخانه اعلام کرد و گفت: از این تعداد هزار و ۱۰ کتابخانه کلاسی و بقیه کتابخانه آموزشگاهی است.

معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته کتاب وکتابخوانی به جامعه بزرگ معلمان و دانش آموزان ابراز کرد: بی گمان یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهمترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.

مریم بردیده/کهگیلویه و بویراحمد 

منبع خبر: رکنـا