به گزارش زیرنویس ازقزوین، جلسه ابلاغ فاز دوم قرارداد طرح بسیج آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، داراب بیرنوندی مدیرکل آبفای استان قزوین، سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و جمعی از معاونین آبفای استان در سالن جلسات فرماندهی […]

به گزارش زیرنویس ازقزوین، جلسه ابلاغ فاز دوم قرارداد طرح بسیج آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، داراب بیرنوندی مدیرکل آبفای استان قزوین، سرهنگ مهدی صادقپور مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و جمعی از معاونین آبفای استان در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه ضمن تاکید بر تسریع و کیفیت اجرای پروژه بیان کرد: حضور سپاه و بسیج در نهضت ابرسانی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم عزیز، بر اساس ضرورت بوده است.

وی با اشاره به ماموریت های سپاه پاسداران گفت: مهمترین ماموریت سپاه مقابله با دشمنان اسلام و ایجاد امنیت برای کشور و به فراخور زمان برای جغرافیای اسلام است. اما با توجه به ظرفیت های موجود، سپاه در کنار سایر دستگاه ها قرار گرفته و اقدام به محرومیت زدایی می کند.

سردار آتانی اظهار کرد: با توجه به مسیرهای صعب العبور در مناطقی همچون الموت، هیچ پیمانکاری حاضر به اجرای پروژه نمی باشد اما سپاه با استفاده از تمام توان خود، اقدام به برآورد هزینه های مختلف برای اجرای این پروژه ها کرده و اجرای پروژه را به گروه های جهادی در بسیج سازندگی می سپارد.

وی عنوان کرد: در مقایسه با سایر استان ها، با توجه به عملکرد خوب بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی و نهضت آبرسانی، جزو چند استان برتر کشور هستیم. اعتبار پروژه ها از سوی دولت و اجرای پروژه ها از سوی سپاه عزیز است تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم عزیز را برطرف نماییم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: اجرای پروژه های نهضت آبرسانی از سوی سپاه استان است اما توقع ما این است که پرداخت اعتبارات پروژه ها به موقع انجام شود تا تجهیزات به موقع خریداری شود و خدمت رسانی به موقع ایجاد گردد.

وی اضافه کرد: در اجرای پروژه با هماهنگی یکدیگر می توانیم به نتایج خوبی در روند تسریع اجرای پروژه ها داشته باشیم. همچنین این هماهنگی می تواند موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت ما شود. 

سردار آتانی در ادامه با اشاره به محتوای فاز دوم قرارداد طرح بزرگ آبرسانی استان بیان کرد: در فاز دوم قرارداد طرح آبرسانی استان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) علاوه بر ۹۶ روستای فاز اول قرارداد و ۱۴۰ روستا در فاز دوم، ۴۴ تک روستای دیگر را نیز شامل می شود که بین روستاهای هدف قرار دارند.

گفتنی است؛ قرارداد فاز دوم طرح بسیج آبرسانی قرارگاه امام حسن(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان طی ۳۶ ماه به منظور آبرسانی به ۱۴۰ روستای هدف و ۴۴ تک روستای استان قزوین بین بسیج سازندگی استان قزوین و اداره کل آبفای استان قزوین ابلاغ شد.

منبع:روابط عمومی سپاه صاحب الامر

لیلا بیگدلی/قزوین

 

 

منبع خبر: رکنـا