به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، منابع فلسطینی از شهادت دستکم ۱۳ شهروند فلسطینی در بمباران شهر خانیونس در جنوب نوار غزه خبر دادند. بر اساس این گزارش‌ها، ابراهیم قصیعه و حسن زعیتر بازیکنان تیم ملی والیبال فلسطین از جمله شهدای حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به […]

- شهادت دو بازیکن تیم ملی والیبال فلسطین در غزه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، منابع فلسطینی از شهادت دستکم ۱۳ شهروند فلسطینی در بمباران شهر خانیونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش‌ها، ابراهیم قصیعه و حسن زعیتر بازیکنان تیم ملی والیبال فلسطین از جمله شهدای حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال غزه هستند.

شریف یونس سامبا بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی قطر با انتشار استوری در اینستگرام خود نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و نوشت: «دوست من در آرامش باشی، در بازی‌های دو ماه پیش خیلی باهم صحبت کردیم. امیدوارم در آرامش باشی.»

تعداد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۱۵ مهرماه تاکنون به ۱۱ هزار و ۲۴۰ نفر رسیده است که چهار هزار ۶۳۰ نفر از این تعداد را کودکان و سه هزار و ۱۳۰ نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا