بابت شکست برابر انگلیس از مردم عذرخواهی می کنم
بابت شکست برابر انگلیس از مردم عذرخواهی می کنم

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بعد از شکست برابر  تیم انگلیس در جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار  کرد: اول باید عذرخواهی از مردم کنم که نتوانستیم انگلیس را ببریم . خیلی شرمنده ایم در دستمان بود و می توانستیم ببریم  اما این اتفاق نیفتاد.  با خوش شناسی توانستند ۲گل بزنند . البته […]

- بابت شکست برابر انگلیس از مردم عذرخواهی می کنم

حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران بعد از شکست برابر  تیم انگلیس در جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار  کرد: اول باید عذرخواهی از مردم کنم که نتوانستیم انگلیس را ببریم . خیلی شرمنده ایم در دستمان بود و می توانستیم ببریم  اما این اتفاق نیفتاد.  با خوش شناسی توانستند ۲گل بزنند . البته آنها قهرمان جهان بودند  اما ما هیچ ترسی از آنها نداشتیم.  

او افزود: عذرخواهی من بابت این هست که می توانستیم انگلیسی ها را ببریم  و باید پیروز می شدیم  اما این اتفاق نیفتاد . در  وهله بعدی ما یک گل زدیم و بازی را اداره کردیم  و آنها می توانستند هزار پاس به هم بدهند  اما برای ما مهم بود و به دنبال این بودیم که  بازی را با برد بیرون بیاییم  اما متاسفانه باران شدیدی آمد .   از آن  طرف با برزیل بازی کرده بودیم و ۲ روز  ریکاوری داشتیم و بعد از  آن با انگلیس بازی کردیم و وقتی با ۲ قهرمان دوره های گذشته جام جهانی بازی می کنید ریکاوری مهم است . 

عبدی گفت: من خیلی دوست داشتم  که اول با کالدونیا بازی کنیم  و بعد از چند روز استراحت به بازی آخر فکر کنیم  . همچنین باران هم به تیم حریف خیلی کمک کرد و  نشد که نتیجه بگیریم و امیدواریم بتوانیم جبران کنیم  وآنچه لایق مردم عزیز است به آنها تقدیم کنیم.

باشگاه خبرنگاران