پرسپولیس رسماً وارد حاشیه شده که قاتل تیم‌های بزرگ است و از بد حادثه در بدترین زمان ممکن این اتفاق افتاده است.

پرسپولیس, فوتبال, لیگ قهرمانان اسیا - پرسپولیس استاد وقت‌نشناسی!/ با این اوضاع نتیجه بازی با النصر از الان مشخص است

روزی که رضا درویش از هیئت مدیره پرسپولیس رفت، مشخص بود که این تیم همچون بمب ساعتی آماده بحران است. تا وقتی صندلی مدیرعامل محکم بود یحیی گل محمدی در بیان خواسته‌هایش احتیاط می‌کرد. در فوتبال ما که مدیریت هزینه دارد، مدیرعاملی که از هیئت مدیره بیرون برود دیگر اقتداری ندارد. هر وقت مدیر بالادستی شیر پول را ببندد، مدیرعامل خلع سلاح می‌شود و فوتبالی‌ها هم به خوبی یاد گرفته‌اند که طرف قدرت بایستند، قدرت هم در اختیار کسی است که پول دارد.

دعواهای فصل نقل و انتقالات، خرید نبیل باهویی، نتایج ضعیف پرسپولیس در شروع فصل، مصدومیت‌ها و غایبین، جنجال قوانین نقل و انتقالات و همه و همه این آمادگی را داشتند تا پرسپولیس را به بحران ببرند اما از بخت بد هواداران این داستان رسید به مهم‌ترین ماه پرسپولیس در پاییز! ماهی که دیدارهای برگشت لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای حساس لیگ برتر مثل بازی با سپاهان، همه کنار هم چیده شده بود. اگر قرار بود این تیم یک جا آرامش داشته باشد، در همین ماه فشرده بود اما ببینید بزرگان تیم که مسئول جمع کردن حاشیه‌ها هستند خود چطور هیزم درون آتش انداختند.

شایعه بازی دادن به باهویی برای نشان دادن ضعف او و خرید اشتباه رضا درویش را به خاطر دارید؟ به حرف‌های یحیی گل محمدی بعد از شکست مقابل سپاهان نگاه کنید! و حالا هم که تیم باید به عربستان برود شایعه استعفای یحیی گل محمدی یا برکناری او مثل خوره به جان تیم افتاده و حتی قبل از سفر، نتیجه بازی مقابل تیم قدرتمند النصر را مشخص می‌کند. پرسپولیس در خانه به النصر و کریس رونالدو باخت، حالا که این تیم در بهترین شرایط خود است و مدت‌هاست که شکست نخورده و در لیگ قهرمانان نیز با ۱۲ امتیاز – یعنی حداکثر ممکن – صدرنشین است. پرسپولیس هم بعد مساوی با استقلال تاجیکستان باید از این بازی امتیاز بگیرد تا شانس صعود این تیم زنده بماند…

تیمی که به سپاهان باخت، بعد بازی خبر جریمه اعضای کادرفنی و بازیکنان رسانه‌ای شد و سپس عضو هیئت مدیره از این جریمه اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. اگر از این زاویه به خبر برکناری یا استعفای یحیی نگاه کنید، خیلی چیزها معلوم می شود اما هرچه هست قطعاً به نفع پرسپولیس نیست. پرسپولیس که در این شرایط بیش از همیشه به یکدلی و اتحاد همه ارکانش نیاز دارد. اینکه مدیرعامل با سرمربی اختلاف داشته باشد چیزعجیب و تازه‌ای نیست. عجیب آن است که دو فرد کاملاً حرفه‌ای که در پیشینه خود کنار یکدیگر افتخارات زیادی آورده‌اند، اینگونه در این شرایط حساس علم جنگ با یکدیگر را بردارند و به منافع پرسپولیس و میلیون‌ها هوادارش کاری نداشته باشند.

پرسپولیس می‌تواند بعد از اتمام لیگ قهرمانان آسیا در دور مقدماتی که همزمان خواهد شد با نیم فصل لیگ برتر خودمان و بازی‌های تیم ملی در جام ملت‌ها، با آرامش بنشیند و برای آینده خود تصمیم بگیرد اما الان زمانش نیست. یعنی یک ماه دندان روی جگر گذاشتن اینقدر سخت بود؟

منبع: خبـر ورزشی