پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن حواشی اخیر از امروز برای بازی با النصر استارت خواهد زد. در این میان سرخپوشان تصمیم گرفته‌اند که متحدتر از قبل برای صعود از گروه تلاش کنند و بعد از آن در مقابل جریمه باشگاه واکنش نشان دهند اما گل‌محمدی که از تصمیم درویش حسابی شاکی است ترجیح داده […]

- سکوت معنادار یحیی گل‌محمدی/ طوفان سخت در راه است؟

پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن حواشی اخیر از امروز برای بازی با النصر استارت خواهد زد. در این میان سرخپوشان تصمیم گرفته‌اند که متحدتر از قبل برای صعود از گروه تلاش کنند و بعد از آن در مقابل جریمه باشگاه واکنش نشان دهند اما گل‌محمدی که از تصمیم درویش حسابی شاکی است ترجیح داده که سکوت کند. البته او در همان اصفهان وقتی متوجه شد درویش چنین قصدی دارد تهدید به کناره‌گیری کرد اما پیروانی این ماموریت را از سوی باشگاه داشته و دارد که سرمربی تیم را در شرایط مختلف کنترل کند تا اشتباهی مرتکب نشود.

از این رو پیروانی هم در تلاش است تا یحیی را متقاعد کند به تصمیمات باشگاه احترام گذاشته و بدون مشکل در تمرینات حاضر شود. اتفاقی که انتظار می‌رود امروز رخ دهد؛ چراکه در غیر این صورت حواشی پرسپولیس در این روزهای حساس غیرقابل کنترل خواهد بود. هرچند اگر امروز هم یحیی بدون مشکل در تمرین سرخپوشان حاضر شود معنایش این نیست او موافق اقدام اخیر باشگاه بوده؛ چراکه شکاف بین او و باشگاه عمیق‌تر از هر زمان دیگری است. 

منبع: خبـر ورزشی