سلاح‌ ورزی برکناری خود را پذیرفت؟
سلاح‌ ورزی برکناری خود را پذیرفت؟

حسین سلاح‌ ورزی متنی در فضای مجازی درخصوص موضوع برکناری خود منتشر کرد.

به گزارش زیرنویس، دو هفته پس از ابلاغ رأی‌ شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران مبنی بر ابطال انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران، سلاح‌ ورزی روز سه‌ شنبه، با انتشار متنی در فضای مجازی بزیرنویسری خود را پذیرفت،

سلاح‌ ورزی در این پیام تصریح کرد:

همه ما مقید به قانون و ملزم به رعایت قانون هستیم، هرچند به تصمیم ۴ عضو دولتی شورای‌ عالی نظارت ایرادات قانونی چه به‌صورت شکلی و ماهوی داشته باشیم، باید صورت‌جلسه ابلاغی را به‌موجب مقررات بپذیریم و پذیرفته‌ایم.

حسین سلاح ورزی

گفتنی است، دبیر شورای‌عالی نظارت بر اتاق ایران در ابلاغیه‌ای که روز یکشنبه ۷ آبان ماه جاری صادر شد، صورت‌جلسه مصوبه شورای مذکور را به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برای اجرا ابلاغ کرده است.

بر اساس این مصوبه که به امضای اکثریت اعضای شورا رسیده است، اتاق ایران مکلف شده است در راستای اجرای مصوبه مذکور، اقدامات لازم را برای برگزاری مجدد انتخابات با قید فوریت به انجام برساند و نتیجه را به دبیرخانه منعکس نماید.

اخیراً دبیر انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران هم خبر داد: حداکثر تا ابتدای هفته آینده فراخوان شرکت در انتخابات رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران برای اعضای اتاق بازرگانی ارسال خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا