مشکل جدید رئال برای شکار امباپه
مشکل جدید رئال برای شکار امباپه

به گزارش زیرنویس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید در تابستان پیش رو سخت شد. رئال مادرید از ۳ سال گذشته به صورت جدی برای جذب ستاره فرانسوی اقدام کرده ولی در هر بار با مشکلاتی مواجه شد و نتوانست ستاره تیم ملی فرانسه را […]

به گزارش زیرنویس، نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد انتقال کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال مادرید در تابستان پیش رو سخت شد.

رئال مادرید از ۳ سال گذشته به صورت جدی برای جذب ستاره فرانسوی اقدام کرده ولی در هر بار با مشکلاتی مواجه شد و نتوانست ستاره تیم ملی فرانسه را به بربابئو بیاورد.

طبق گزارش نشریه مادریدی انتقال امباپه در تابستان آینده به رئال دچار پیچیدگی شد. مدیران مادریدی برای انتقال این بازیکن در اولین حداقل باید ۳۰۰ میلیون دلار هزینه کنند.

این رقم سرسام آور برای باشگاه اسپانیایی سنگین است. امباپه در شرایط کنونی در پاریس سالیانه ۵۰ میلیون یورو دستمزد دارد. پاریس این رقم بالا را به تنهایی پرداخت نمی کند بلکه دولت قطر در پرداخت این هزینه ها کمک می کند.

مشکل جدید رئال پیشنهاد وسوسه برانگیز و نجومی پاریس برای تمدید قرارداد امباپه است. پاریسی ها حاضرند برای تمدید قرارداد امباپه سالیانه ۱۰۰ میلیون یورو به این بازیکن پرداخت کنند.

پایان پیام/





منبع: فارس