احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوا امروز (چهارشنبه ٢۴ آبان ماه) در اسلام‌آباد غرب ٩٨ و قابل قبول است. وی افزود: این شاخص در شهرستان پاوه عدد ١٠٨ (وضعیت ناسالم) را نشان می‌دهد در حالی که روز گذشته عدد ٩٨ ‌(استاندارد) […]

- هوای «قصرشیرین» برای سومین روز متوالی در وضعیت ناسالم قرار گرفت

احد جلیلیان در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: بر اساس بررسی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوا امروز (چهارشنبه ٢۴ آبان ماه) در اسلام‌آباد غرب ٩٨ و قابل قبول است.

وی افزود: این شاخص در شهرستان پاوه عدد ١٠٨ (وضعیت ناسالم) را نشان می‌دهد در حالی که روز گذشته عدد ٩٨ ‌(استاندارد) را نمایش می‌داد.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: این شاخص در شهرستان سرپل ذهاب بر روی عدد ۶۶ (استاندارد) قرار دارد و روز گذشته عدد ٩٨ (استاندارد) را نمایش می‌داد.

وی گفت: هوای قصرشیرین امروز با شاخص ١۴۶ ناسالم است و روز گذشته نیز بر روی عدد ١۴٢ بوده که وضعیت غیراستاندارد داشت.

این مقام مسئول عنوان کرد: شهرستان کنگاور با نمایش عدد ٧۵ به لحاظ شاخص کیفی هوا در حالت استاندارد قرار دارد و روز گذشته نیز حدود ٧۴ بوده که وضعیت مطلوبی است.

وی تأکید کرد: شاخص کیفی هوای کرمانشاه امروز ٨۴ (سالم) است و روز گذشته بر روی عدد ١١۴ (ناسالم) قرار داشت.

به گزارش زیرنویس شاخص کیفی هوا زیر عدد ١٠٠ سالم و استاندارد است و بیش از عدد ١٠٠ در وضعیت‌های هشدار و سپس بحران قرار می‌گیرد.

منبع: خبـرآنلاین