علیرضا نیکبخت واحدی تابستان سال ۷۸ به استقلال پیوست و تا تابستان سال ۸۵ با پیراهن آبی در میادین ظاهر شد. این بازیکن همراه با استقلال به افتخارات بسیار ارزشمندی دست یافت و فوق‌العاده میان هواداران محبوب بود اما ناگهان در اوج محبوبیت تصمیم به ترک استقلال گرفت و با پرسپولیس قرارداد بست تا یک‌شبه […]

علیرضا نیکبخت واحدی تابستان سال ۷۸ به استقلال پیوست و تا تابستان سال ۸۵ با پیراهن آبی در میادین ظاهر شد. این بازیکن همراه با استقلال به افتخارات بسیار ارزشمندی دست یافت و فوق‌العاده میان هواداران محبوب بود اما ناگهان در اوج محبوبیت تصمیم به ترک استقلال گرفت و با پرسپولیس قرارداد بست تا یک‌شبه منفور استقلالی‌ها و محبوب طرفداران پرسپولیس شود.

نیکبخت پاییز سال ۸۸ به واسطه شرایطی که ایجاد شده بود از پرسپولیس هم جدا شد و به استیل آذین پیوست. او طی مصاحبه‌ای که ۲۴ آبان ماه همان سال در زیرنویس منتشر شد، عباس انصاری‌فرد مدیرعامل فقید آن‌زمان پرسپولیس را عامل جدایی خودش از استیل آذین دانست و تاکید کرد سیاست‌های این مدیر موجب شد تا علاوه بر او، تعداد قابل ملاحظه‌ای از سایر ستارگان پرسپولیس هم قید حضور در جمع سرخ‌پوشان تهرانی را بزنند.

بازیکن آن زمان پرسپولیس که با استیل آذین قرارداد بسته بود، حضور علی کریمی در این تیم را یکی از عوامل پیوستن خودش به این تیم تلقی کرد و البته مدعی شد دلش می‌خواهد شرایطی فراهم شود تا در فصل بعدی دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. البته چنین اتفاقی رخ نداد و نیکبخت تابستان سال ۱۳۹۲ در تصمیمی خبرساز به استقلال پیوست و پس از آن‌هم در مصاحبه‌هایش مرتب تاکید می‌کند که استقلالی است!

زیرنویس‌گردی| ادعای ستاره استقلالی: دلم می‌خواهد به پرسپولیس برگردم!

منبع: خبـر ورزشی