امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲، روند باثبات قیمت گوشی موبایل ادامه یافت.   تداوم ثبات قیمت گوشی موبایل   در برند پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس با اندکی افزایش به سطح ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. مدل آیفون ۱۴ پرومکس اما در همان سطح ۶۴ میلیون تومان و آیفون ۱۳ معمولی […]

 امروز چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲، روند باثبات قیمت گوشی موبایل ادامه یافت.

 

تداوم ثبات قیمت گوشی موبایل

 

در برند پرطرفدار اپل، قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس با اندکی افزایش به سطح ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. مدل آیفون ۱۴ پرومکس اما در همان سطح ۶۴ میلیون تومان و آیفون ۱۳ معمولی نیز در سطح ۳۵ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان باقی ماندند.

 

در گروه سامسونگ، مدل S22ultra، در همان سطح ۴۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل S23ultra نیز در همان سطح ۴۸ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان باقی ماندند. در گروه اقتصادی بازار، قیمت مدل A54 و A34 بدون تغییر، به ترتیب در همان سطح ۱۲ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان و ۹ میلیون تومان ثابت ماندند.

 

در گروه شیائومی نیز مدل xiaomi Mi11 ultra و مدل redmi note12 pro، به ترتیب در سطح ۳۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان بدون تغییر باقی ماندند. در گروه دیگر بازار، مدل ناتیگفون ۱ با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و مدل ناتیگفون ۲ نیز با قیمت ۳۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان معامله شدند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 

 

تجارت نیوز

+