ادعای اسرائیل درباره کشف تسلیحات در بیمارستان شفا، برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش است
ادعای اسرائیل درباره کشف تسلیحات در بیمارستان شفا، برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش است

جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، ادعای رژیم اشغالگر صهیونیستی مبنی بر کشف سلاح و مهمات در مجتمع بیمارستانی شفا، ادامه دروغ و تبلیغات بی اساس با هدف توجیه جنایات این رژیم برای نابودی بخش بهداشت و درمان نوار غزه است.

به گزارش زیرنویس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) ادعای اخیر رژیم صهیونیستی همان ادعای مطرح شده توسط این رژیم در جریان حمله به بیمارستان تخصصی کودکان الرنتیسی در غزه است که تل آویو با قرار دادن تسلیحات در این مکان، اقدام به بافتن داستان های بی اساس و غیر قابل باور برای همگان کرد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) همچنین افزود: در مدت بیش از دو هفته اخیر بارها از سازمان ملل متحد و سازمان های بین المللی درخواست کرده ایم برای تشکیل یک کمیته بین المللی جهت ارزیابی اوضاع بیمارستان ها و اطلاع از روایت اشغالگران و ادعاهای باطل آنها اقدام نمایند. زیرا به خوبی از میزان دروغگویی و گمراه کردن افکار عمومی با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایاتش علیه کودکان، زنان و غیر نظامیان بی دفاع توسط رژیم اشغالگر اطلاع داریم.

روز سه شنبه نیز شبکه آمریکایی سی ان ان با انتشار گزارشی به نقل از مدیر این بیمارستان، از شرایط داخل آن فاجعه بار است و توقف فعالیت واحدهای ضروری آن خبر داد.

محمد ابوسلمیه رئیس بیمارستان الشفا غزه روز دوشنبه به وقت محلی به شبکه خبری سی ان ان آمریکا نزدیک به دولت جو بایدن که حامی سرسخت رژیم اسرائیل سات، گفت که شرایط داخل این بیمارستان “فاجعه بار” است و فعالیت های واحدهای ضروری متوقف شده اند

ابوسلمیه گفت که در حال حاضر حدود ۷ هزار نفر به همراه یک هزار و ۵۰۰ بیمار و کادر پزشکی در بیمارستان پناه گرفته اند.

وی افزود: این بیمارستان از ارتش اسرائیل درخواست کرده است که در هر ساعت ۶۰۰ لیتر سوخت برای تامین انرژی ژنراتورها ارایه دهد، اما ارتش اسرائیل هنوز پاسخی نداده است.

 

منبع خبر: رکنـا