نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک: درخواست ما برگزاری مجمع فوق‌العاده و تجدید انتخابات است
نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک: درخواست ما برگزاری مجمع فوق‌العاده و تجدید انتخابات است

وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک، عنوان کرد: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم درخواست اعضای مجمع مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده را اجابت کند تا مشکلات بین‌المللی حل شود. نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: بیش از نیمی از اعضای مجمع مطابق بند ۴ ماده ۱۸ […]

وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک، عنوان کرد: از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم درخواست اعضای مجمع مبنی بر برگزاری مجمع فوق‌العاده را اجابت کند تا مشکلات بین‌المللی حل شود.

نایب‌رئیس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: بیش از نیمی از اعضای مجمع مطابق بند ۴ ماده ۱۸ اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک مصوب مجمع عمومی که مورد تایید فدراسیون جهانی است، درخواست مجمع فوق‌العاده را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته است. همچنین مطابق بند ۳ ماده ۱۸ اعضای هیات رییسه فدراسیون نیز درخواست برگزاری مجمع را دارند که کتبا به وزارت ورزش اعلام شده است. 

احمدی با ابراز امیدواری برای حل مشکل فدراسیون ژیمناستیک، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش مشکلات این رشته حل شود. ما هم مطابق اساسنامه درخواست داریم تا مجمع برگزار شود‌. نزدیک به ۳۰ نفر از اعضای مجمع درخواست مجمع فوق العاده را دارند این درحالی است که طبق اساسنامه پس از درخواست یک سوم از اعضای مجمع، این موضوع ظرف ۲۱ روز کاری باید انجام شود.

وی در خصوص اینکه درخواست اعضای مجمع برای برگزاری نشست فوق‌العاده چیست، یادآور شد: دستور کار مجمع فوق العاده درخواستی تعیین سرپرست مجمع، تعیین تکلیف رئیس مستعفی، دبیر عزل شده و تجدید فرایند انتخابات است تا مشکلات این رشته هم‌ در داخل و هم در میادین بین‌المللی حل شود. 

احمدی افزود: پیش از این امین‌منش سرپرست دبیری فدراسیون هم برگزاری مجمع فوق‌العاده را از طرف اعضای مجمع و به نمایندگی از آنها از وزارت و کمیته ملی درخواست کرده بود. نگاه فعلی ما به شرایط ژیمناستیک باید در حال حاضر یک توجه‌ ملی باید باشد. از وزیر ورزش درخواست می‌کنم به صدای اعضای مجمع گوش کند.

پایان پیام/





منبع: فارس