در شرایطی که استقلال لیگ برتر را با مهره‌های کامل در خط دفاع استارت زده بود اما در همان بازی نخست (۱۹ مرداد) آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شد تا استقلال چند هفته‌ای را بدون یکی از مدافعان با سابقه و البته قدیمی خودش سپری کند. در آن مدت (تا ۲۷ مهر که سهرابیان به شرایط […]

- چالش دوباره نکونام با نقطه قوت استقلال/ اول اخراج؛ حالا دوری ۶ هفته‌ای!

در شرایطی که استقلال لیگ برتر را با مهره‌های کامل در خط دفاع استارت زده بود اما در همان بازی نخست (۱۹ مرداد) آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شد تا استقلال چند هفته‌ای را بدون یکی از مدافعان با سابقه و البته قدیمی خودش سپری کند. در آن مدت (تا ۲۷ مهر که سهرابیان به شرایط مسابقه برگشت) روزبه چشمی مجبور شد در چند دیدار در خط دفاعی کنار محمدحسین مرادمند به زمین برود و با ایمان سلیمی تازه وارد در خط دفاع استقلال آخرین خط این تیم پیش از دروازه‌بان استقلال را تشکیل بدهد که البته این موضوع با مشکلاتی مواجه شد و شاهد بودیم در دیدار مقابل سپاهان ایمان سلیمی با خطای دست یک پنالتی مفت به حریف مدعی قهرمانی استقلال داد تا سپاهان به راحتی و با همان یک موقعیت در ضربه پنالتی رضا اسدی به برتری رسیده و ۳ امتیاز بازی ۶ امتیازی را از آن خود کند.

مرادمند چندی قبل نیز با اخراج در بازی مقابل آلومینیوم اراک دست جواد نکونام در خط دفاعی را در پوست گردو گذاشت. او در دقیقه ۸۳ با دریافت کارت زرد دوم پس از درگیری با مرتضی تبریزی از زمین بازی اخراج شد. جواد نکونام پس از آن مجبور شد در دیدار مقابل شمس آذر قزوین از ایمان سلیمی در خط دفاع استفاده کند که همین موضوع بار دیگر دفاع استقلال را با تزلزل مواجه کرد و این تیم دو بار بعد از زدن گل به حریف قزوینی از شمس آذر گل خورد. بازگشت مرادمند در دیدار مقابل تراکتور این امیدواری را برای نکونام ایجاد کرد که حالا می‌تواند با خیال راحت به ادامه مسابقات بپردازد ولی مصدومیت این بازیکن در دقیقه چهلم بازی و حضور امید حامدی‌فر شرایط را بار دیگر برای نکونام با چالشی تازه مواجه کرد.

حالا امید حامدی‌فر به همراه ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، سید ابوالفضل جلالی، صالح حردانی و حتی در صورت نیاز سامان تورانیان ۲۱ ساله نفراتی هستند که می‌توانند از این پس تا بازگشت محمد حسین مرادمند عصای دست جواد نکونام باشند. استقلال در حال حاضر همراه با پرسپولیس با ۵ گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد که نفرات این پست خط دفاعی تیمش را به نقطه قوت استقلال در کسب ۲۲ امتیاز و صدرنشینی تبدیل کرده است.

منبع: خبـر ورزشی