به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی، رئیس این سازمان در مراسم افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید مطهری  سی سخت شهرستان دنا کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: یادی کنیم از افرادی که آسمانی شدند و این بنا به نام آنها ساخته شد. […]

به گزارش زیرنویس به نقل از روابط عمومی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی، رئیس این سازمان در مراسم افتتاح مدرسه ۹ کلاسه شهید مطهری  سی سخت شهرستان دنا کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: یادی کنیم از افرادی که آسمانی شدند و این بنا به نام آنها ساخته شد.

خیرین آوایی از جنس دنا دارند، نوایی از معرفت و پاکی در وجودشان است، خیرین تبلور امید آفرینی هستند و این عزیزان هر کجا ورود کردند مشکلات به سرعت حل شد.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: به دنبال زلزله سی سخت ۸ مدرسه جدید ساخته شد و ۴ مدرسه مقاوم سازی شد و ۳۳ مدرسه تعمیرات جزئی داشته که اقدامات لازم جهت مرمت آنها انجام شد و این آخرین مدرسه ای است که به علت آسیب زلزله سی سخت تحویل مردم خونگرم کهگیلویه و بویراحمد شد.

 وی افزود: یاد همه عزیزانی که عاشقانه در کنار خیرین مدرسه می سازند را گرامی داشته و در حد توان و خالصانه در عرصه جهاد مدرسه سازی تلاش می کنیم و درخدمت ملت شریف هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه مدارس سنگی در حال ساماندهی هست اذعان داشت: بزودی کار ساخت استخر و آمفی تتاتر این شهر تمام و به مردم عزیز این منطقه هدیه خواهد شد.

همچنین جمعی از خیرین ملی و استانی که جهت شرکت در جشنواره تکریم خیرین مدرسه ساز استان به کهگیلویه و‌ بویراحمد سفر کردند، میهمان این برنامه بودند.

شایان ذکر است در کنار این مدرسه یک خوابگاه شبانه روزی دخترانه به همت یکی از خیرین نیز به بهره برداری رسید.

گفتنی است این مدرسه به همت خانواده جمعی از جانباختگان سانحه هواپیمای مسافربری تهران یاسوج احداث شده است.

منبع خبر: رکنـا