به گزارش زیرنویس، سرهنگ حمید نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در شهرستان زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر ناشناس با سر و صورتی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حمید نوری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه گوشی تلفن همراه در شهرستان زابل موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد ۲ نفر ناشناس با سر و صورتی پوشیده اقدام به پرسه زنی در معابر و محلات زابل کرده و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری این سارقان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پلیس شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی، سارقان را شناسایی و آنها را تحت رصد خود قرار دادند.

سرهنگ نوری بیان داشت: در ادامه مأموران با هوشمندی و سرعت عمل خود موفق شدند، سارقان مورد نظر را قبل از هر گونه اقدامی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان که سوابق متعددی در امر سرقت مسلحانه و زورگیری در سطح شهرستان زابل داشتند در بازجویی اولیه تاکنون به ۹ فقره سرقت مسلحانه اعتراف که تحقیقات پلیس در خصوص کشف پرونده های سرقت های احتمالی آنها ادامه دارد

منبع خبر: رکنـا