به گزارش زیرنویس از هشترود؛پاشائی در این دیدار مطالعه را مورد تاکید قرارداد و گفت: همه باید برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه تلاش کنند. وی افزود: با وجود اینترنت و فضاهای مجازی و نرم افزاهای مختلف،‌کتاب همچنان در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی جایگاه مهم خود را دارد. وی ادامه داد: کتابخانه مرکز ایجاد […]

به گزارش زیرنویس از هشترود؛پاشائی در این دیدار مطالعه را مورد تاکید قرارداد و گفت: همه باید برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: با وجود اینترنت و فضاهای مجازی و نرم افزاهای مختلف،‌کتاب همچنان در عرصه فرهنگی و اطلاع رسانی جایگاه مهم خود را دارد.

وی ادامه داد: کتابخانه مرکز ایجاد انگیزه است و جوانان تحصیل کرده و یا در حال تحصیل برای سپری کردن اوقات فراغت، مطالعه خارج از درس و بهره‌گیری آموزشی از منابع و کتابهای موجود به آن مراجعه می‌کنند و این فرصت بسیار مهم و مغتنم است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در جامعه در کتابخانه ها حضور پیدا می کنند بیشتر قشر نوجوانان و جوانان هستند اظهار داشت: کسانی که آینده جامعه در دستان آنها است چه از لحاظ مدیریتی، اقتصادی، سیاسی و خانوادگی، افرادی هستند که آینده هر جامعه را رقم خواهند زد لذا باید در آگاه سازی و تربیت  آن ها دقت بیشتری نماییم تا افرادی موفق، متعهد و مفید در جامعه باشند.

پاشایی تاکید کرد: خانواده ها برای مطالعه خود و فرزندانشان، برنامه ای مدون جهت انس بیشتر با کتاب و افزایش سطح علمی داشته باشند.

وی در پایان گفت: باید قدردانی و تشکر داشته باشیم از عزیزانی که در این زمینه تلاش می کنند و جامعه را به سمت دوستی و ارتباط بیشتر بین کتاب و جوانان سوق می دهند و در این راستا نقش آفرینی می کنند.

گفتنی است : در این دیدار دکتر پاشائی فرماندار شهرستان هشترود از عوامل کتابخانه های شهرستان با اهدائ لوح تجلیل نمود.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

 

منبع خبر: رکنـا