به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گرندپریکس فرانسه ۱۶ آذرماه شروع می‌شود و تیم سابر ایران هم در آن حضور خواهد داشت.   البته یکی از برنامه‌های امین قربانی سرمربی تیم، حضور شاگردانش در اردوی مشترک دو هفته قبل از شروع گرندپریکس است، به نحوی که روادید برای آنها صادر شود چرا که معمولاً […]

- حضور تیم سابر ایران در گرندپریکس فرانسه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، گرندپریکس فرانسه ۱۶ آذرماه شروع می‌شود و تیم سابر ایران هم در آن حضور خواهد داشت.

 

البته یکی از برنامه‌های امین قربانی سرمربی تیم، حضور شاگردانش در اردوی مشترک دو هفته قبل از شروع گرندپریکس است، به نحوی که روادید برای آنها صادر شود چرا که معمولاً شمشیربازان تیم‌های بزرگ دنیا ۲ یا ۳ روز قبل از شروع مسابقه تمرین نمی‌کنند و بنابراین اردوی یک هفته‌ای عملاً فایده‌ای به حال ملی‌پوشان ایران ندارد. 

 

بنابراین اگر روادید فرانسه در زمان مقرر خودش صادر شود، سابریست ها زودتر به این کشور می‌روند تا شمشیربازان دو هفته‌ای نیز با شمشیربازان سایر کشورها در اردوی مشترک حضور داشته باشند. 

 

همچنین در کنار پنج ملی پوش سابر، نام امین قربانی سرمربی، گروسی و مصطفی عطایی ماساژور و مربی بدنساز نیز در آن دیده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا