به گزارش زیرنویس، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در خرمشهر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: پس کار اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرمشهر با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در خرمشهر، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس کار اطلاعاتی ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ خرمشهر با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سرنخ هایی از ۲ سارق حرفه ای این سرقت ها به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهمان طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ سهرابی با اشاره به اینکه در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر، یکدستگاه یخچال، یک دستگاه دریل برقی و مقادیری اموال مسروقه منزل از مخفیگاه وی کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی انجام شده به ۱۰ فقره سرقت منازل در شهرستان خرمشهر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در پایان ضمن توصیه های انتظامی جهت پیشگیری اینگونه سرقت ها از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا در اسرع وقت در این خصوص اقدام شود.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا