مقدماتی جام جهانی| پیروزی یک نیمه ای تیم ملی مقابل هنگ کنگ
مقدماتی جام جهانی| پیروزی یک نیمه ای تیم ملی مقابل هنگ کنگ

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مقدماتی جام جهنی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هنگ کنگ رفت که نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید. در نیمه اول شاهد فوتبالی یک طرفه و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدار از مقدماتی جام جهنی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم هنگ کنگ رفت که نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

در نیمه اول شاهد فوتبالی یک طرفه و یک گله بودیم و هنگ کنگ تقریبا ۷ بار موفق به عبور از نیمه زمین شد! 

داور: محمد نظمی نصرالدین( مالزی) 

کمک داوران: محمد بن‌خلیل، عارف بن عبدالراسید  ( مالزی) 

کارت زرد:-

کارت قرمز:-

گل:سردار ازمون ( دقیقه ۱۲، ۱۵) برای تیم ملی

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون

سرمربی: امیر قلعه نویی

ترکیب تیم هنگ کنگ:  تسه، لئونگ، نونز، وو، تان، اور، لام، لی، پون، اوال، یوئه

سرمربی: اندرسون

دقیقه ۶:

سردار آزمون پشت مدافعان صاحب توپ شد وگلزنی کرد اما کمک داور این گل را به دلیل آفساید مردود دانست. 

دقیقه ۱۰:

سامان قدوس توپ را در محوطه جریمه با ضربه سر به مهدی طارمی رساند اما سه مدافع هنگ کنگی به مهاجم تیم ملی اجازه ضربه  زدن ندادند.

دقیقه ۱۲:

پاس زمینی و دقیق محمد محبی در محوطه جریمه به سردار آزمون رسید و او هم با یک شوت دقیق و زمینی گل اول تیم ملی را به ثمر رساند. آزمون بعد از این گل از ناحیه مچ پا به صورت جزیی مصدوم شد.

دقیقه ۱۵:

پاس مهدی طارمی در محوطه جریمه به آزمون رسید تا او بازهم با یک بغل پای آرام گل دوم خودش و تیم ملی را به ثمر برساند.

دقیقه ۲۱:

ضربه سر رامین رضائیان در محوطه جریمه به طارمی رسید او قصد داشت ضربه برگردان بزند که توسط بازیکن هنگ کنگ سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۲۵:

ارسال توپ در محوطه جریمه باعث شد که محمد محبی و مهدی طارمی برای زدن ضربه قیچی برگردان به هوا بپرند که با یکدیگر برخورد داشتند! 

دقیقه ۴۰:

ارسال محبی به رضائیان رسید و ضربه سر او به جهانبخش رسید اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. این برای چندمین مرتبه بود که تیم ملی با همین روش به دروازه حریف هجوم برد.

دقیقه ۴۵+۲:

ضربه کرنر رضائیان را مدافعان برگشت دادند و تبدیل به یک ضدحمله برای هنگ کنگ شد که داور هم سوت پایان نیمه اول را به ثمر رساند.

پایان پیام/





منبع: فارس