عزت‌اللهی: هنگ‌کنگ تیم دونده و جنگنده‌ای بود!
عزت‌اللهی: هنگ‌کنگ تیم دونده و جنگنده‌ای بود!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید عزت‌اللهی بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: هم نتیجه خوبی گرفتیم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. هنگ‌کنگ تیم قابل احترامی بود، دونده و جنگنده بود. آنها آمده بودند جلوی ما بجنگند. از الان هم باید برای بازی با ازبکستان آماده شویم. وی در مورد جو تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، سعید عزت‌اللهی بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ اظهار داشت: هم نتیجه خوبی گرفتیم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. هنگ‌کنگ تیم قابل احترامی بود، دونده و جنگنده بود. آنها آمده بودند جلوی ما بجنگند. از الان هم باید برای بازی با ازبکستان آماده شویم.

وی در مورد جو تیم ملی عنوان کرد: جو تیم ملی نسبت به قبل بهتر شده است چون زمانی که کادر فنی تغییر می‌کند نیاز دارید که از نظر ذهنی آن کادر را بشناسید. رفاقت و صمیمیتی که در تیم ملی شکل گرفته خیلی خوب است و نیاز داریم که این صمیمیت روز به روز بیشتر شود.

وی در مورد اینکه ما باید در جام ملت‌ها هم با هنگ‌کنگ بازی کنیم و این دیدار چقدر کمک کرد، گفت: هنگ‌کنگ به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته‌ای نبود. آنها با همه وجودشان می‌جنگیدند. قطعاً می‌تواند کمک کند تا با آنالیز بهتری بازی بهتری مقابل این تیم انجام بدهیم.

عزت‌اللهی در مورد وضعیتش در باشگاهش گفت: شرایط خوب است و تلاش می‌کنم هم به تیم باشگاهی کمک کنم و هم به تیم ملی و تا آخر فصل هم قرارداد دارم.

پایان پیام/





منبع: فارس