منابع خبری عصر امروز (پنج‌شنبه) از تخریب بخشی از مجتمع پزشکی الشفا به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه توسط بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.     شبکه الجزیره به نقل از منابعی در بیمارستان الشفا اعلام کرد که بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی بخش جنوبی این بیمارستان را تخریب کردند. این منابع گفتند که ارتش […]

منابع خبری عصر امروز (پنج‌شنبه) از تخریب بخشی از مجتمع پزشکی الشفا به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه توسط بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 

اسرائیل با بولدوزر به جان بیمارستان غزه افتاد!

 

شبکه الجزیره به نقل از منابعی در بیمارستان الشفا اعلام کرد که بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی بخش جنوبی این بیمارستان را تخریب کردند. این منابع گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی برای تخریب بخش‌های دیگر بیمارستان الشفا آماده می‌شود.

 

در همین راستا، محمد ابو سلمیه، رئیس بیمارستان الشفا در سخنانی گفت: ارتش اسرائیل درحال نسل کشی علیه بیماران و نوزادان نارس در مجتمع پزشکی الشفا است. وی گفت: رژیم اشغالگر تعدادی از بخش‌های بیمارستان، داروخانه و دیوار شمالی آن را منفجر کرده است.

 

ابو سلمیه تاکید کرد: در سایه سکوت کامل عربی و بین‌المللی منتظر مرگ تدریجی هستیم. وی تصریح کرد: بیمارستان به دلیل نبود برق کاملاً در تاریکی فرو رفته است و اشغالگران در تلاش هستند تا آن را تخریب کنند و هر کسی که در داخل آن حرکت می‌کند را هدف قرار می‌دهند.

 

مدیر بیمارستان الشفا همچنین گفت: وضعیت کودکان در داخل بیمارستان بسیار دشوار است و سه کودک نارس در نتیجه اقدامات اشغالگران جانشان را از دست داده‌اند. بیش از هفت هزار شخص در داخل بیمارستان محاصره شده و با مرگ تدریجی مواجه هستند.

 

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با رزمندگان مقاومت شکست سنگینی را متحمل شده است از ابتدای هفته جاری بیمارستان الشفا به عنوان بزرگ‌ترین بیمارستان نوار غزه را محاصره کرده است.

 

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته و امروز حملاتی را به این بیمارستان انجام داده و بخش‌هایی از آن را اشغال کرده‌اند.

ایسنا

+