به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) در بیانیه‌ای امروز پنجشنبه مسئولیت عملیات ایست بازرسی النفق را برعهده گرفت. در بیانیه صادره از سوی گردان‌های قسام در این خصوص آمده است: گردان‌های قسام مسئولیت عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی اسرائیلی النفق در نزدیکی بیت لحم را […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان‌های قسام (شاخه نظامی حماس) در بیانیه‌ای امروز پنجشنبه مسئولیت عملیات ایست بازرسی النفق را برعهده گرفت.

در بیانیه صادره از سوی گردان‌های قسام در این خصوص آمده است: گردان‌های قسام مسئولیت عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی اسرائیلی النفق در نزدیکی بیت لحم را بر عهده گرفت.

بیانیه مذکور در این خصوص اضافه کرد: شماری از مبارزان این گردان‌ها در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه؛ نظامیان اسرائیلی را در ایست بازرسی نفق در نزدیکی بیت لحم مورد حمله قرار داده و شماری از آن ها را کشته یا مجروح کردند.

این در حالست که ارتش رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش اعلام کرد که ۸ اسرائیلی از جمله ۶ نیروی امنیتی در عملیات تیراندازی به مقر ایست بازرسی «النفق» متعلق به نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب قدس اشغالی زخمی شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر افزود که حال یکی از مجروحان وخیم و از او قطع امید شده است.

صهیونیست‌ها مدعی شدند که مجریان این عملیات را به شهادت رسانده اند.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که ۳ فلسطینی در مقر ایست بازرسی النفق در حد فاصل قدس اشغالی و بیت لحم به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مجریان این عملیات ۳ بوده‌اند.

منبع: مـهر