حسینی: هرچه از بازیکنانم خواستم انجام شد اما باختیم!
حسینی: هرچه از بازیکنانم خواستم انجام شد اما باختیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز چهارشنبه ۲۴ آبان با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، اردکان، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری شد. تیم والیبال سایپا تهران در این هفته در سالن فدراسیون میزبان هورسان رامسر بود و سه بر دو مغلوب حریف شد. امیر […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران روز چهارشنبه ۲۴ آبان با هفت دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، یزد، اردکان، اصفهان، گرگان و سیرجان پیگیری شد. تیم والیبال سایپا تهران در این هفته در سالن فدراسیون میزبان هورسان رامسر بود و سه بر دو مغلوب حریف شد.

امیر حسینی، سرمربی تیم والیبال سایپا تهران درمورد این مسابقه اظهار داشت: دیدار خوبی را شاهد بودیم و به تیم خوب هورسان تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان و پر تلاشی در این تیم حاضرند و جنگنده ظاهر شدند. می‌توانستیم به راحتی برنده این دیدار باشیم و در ست چهارم کار را تمام کنیم که در مجموع این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: از تلاش بازیکنانم راضی هستم و هر آنچه از آنها می‌خواستیم در زمین اجرا کردند ولی آن چیزی که باید برای تیم ما اتفاق نیفتاد. یکی از دلایل فراز و فرودهای بازیکنان ما در این دیدار خستگی بود. یکشنبه این هفته بازی سختی را در گنبد گذراندیم که به ست پنجم کشیده و طولانی شد. از طرفی بازیکنان ما به پرواز برگشت نرسیدند و مجبور شدیم با اتوبوس به تهران بیاییم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: همین موضوع باعث شد که ما تمرین مهم پیش از بازی با هورسان رامسر را از دست بدهیم و این موضوع نیز بر عملکرد تیم تاثیرگذار بود. هفته بعد هم در ارومیه مقابل شهرداری این شهر دیدار حساسی داریم که هر دو تیم از همدیگر شناخت کافی دارند. سعی می‌کنیم از فرصت ۱۰ روزه تا این دیدار بهره کافی را ببریم و با یک ریکاوری و تمرین خوب پا به این دیدار بگذاریم.

‌‌امین رضوی، لیبروی تیم والیبال سایپا تهران هم درمورد این مسابقه خاطرنشان کرد: شاهد دیدار بسیار خوب و سطح بالایی بودیم. در ست چهارم می‌توانستیم پیروز میدان شویم ولی متاسفانه اشتباهاتی داشتیم که نتیجه را واگذار کردیم. گیم پنجم سرنوشت ساز و غیر قابل پیش‌بینی است ما می‌توانستیم این ست را نیز به سود خود به پایان برسانیم که موفق نبودیم.

وی ادامه داد: این بازی تمام شد و ما سعی می‌کنیم که با تمرین سخت‌تر، انگیزه مضاعف و تلاش بی وقفه در دیدار با شهرداری ارومیه حاضر شویم و بتوانیم نتایج مطلوبی به دست آوریم.

پایان پیام/





منبع: فارس