تیم ملی فوتبال ایران اولین گام در مسیر مقدماتی جام جهانی را محکم برداشت و از روحیه ملی پوشان پیش از بازی مشخص بود برای ارایه یک بازی خوب در برابر حریف همدل شده اند. یکی از اتفاقات جالب در تمرین تیم ملی پیش از بازی با هنگ کنگ نقش موثر خداداد عزیزی بود که […]

- تصمیم حساب‌شده قلعه‌نویی؛ خداداد عزیزی در نقش کریم باقری

تیم ملی فوتبال ایران اولین گام در مسیر مقدماتی جام جهانی را محکم برداشت و از روحیه ملی پوشان پیش از بازی مشخص بود برای ارایه یک بازی خوب در برابر حریف همدل شده اند.

یکی از اتفاقات جالب در تمرین تیم ملی پیش از بازی با هنگ کنگ نقش موثر خداداد عزیزی بود که به عنوان مشاور فنی به کادر فنی تیم ملی اضافه شده است اما در تمرین حضوری فعال دارد و این حضور حتی از مربی پررنگ تر است. خداداد که یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به حساب می آید در تمرین تیم ملی ارتباط خوبی با بازیکنان می گیرد و آنها را برای رسیدن به هدف تعیین شده از سوی کادر فنی تیم ملی یک دل می کند.

ارتباط خوب خداداد با برو بچه های تیم ملی موجب شده تا در القای دیدگاه های خود کار سختی پیش رو نداشته باشد و به نوعی می توان گفت حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی یک تصمیم حساب شده از سوی امیر قلعه نویی بود. حتی می توان گفت خداداد اینروزها به خوبی نقش کریم باقری را در تیم ملی بازی می کند.

حرف شنوی ملی پوشان از خداداد عزیزی در کنار مدیریت امیر قلعه نویی موجب شده تا تیم ملی با کمترین حاشیه بازی های مقدماتی جام جهانی را استارت بزند و با این روند پیش بینی می شود این بار هم یکی از سریع ترین صعودهای تیم ملی به جام جهانی رقم بخورد.

منبع: خبـر ورزشی