از خودگذشتگی بزرگ امباپه برای انتقال به رئال
از خودگذشتگی بزرگ امباپه برای انتقال به رئال

به گزارش زیرنویس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بار دیگر سوژه رسانه های اسپانیا شده است. نشریه «آس» مادرید خبر داد امباپه چراغ سبز را برای انتقال به رئال در تابستان نشان داد. ستاره فرانسوی بار دیگر دست رد به سینه پاری سن ژرمن برای تمدید از قراردادش زد. امباپه به هیچ وجه […]

به گزارش زیرنویس، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن بار دیگر سوژه رسانه های اسپانیا شده است. نشریه «آس» مادرید خبر داد امباپه چراغ سبز را برای انتقال به رئال در تابستان نشان داد.

ستاره فرانسوی بار دیگر دست رد به سینه پاری سن ژرمن برای تمدید از قراردادش زد. امباپه به هیچ وجه قصد ندارد قراردادش را تمدید کند و مدیران باشگاه فرانسوی از تمدید قراردادش ناامید شدند.

نشریه «RMC» فرانسه خبر داد امباپه از پاداش ۸۰ میلیون یورویی اش گذشت و اولین گام برای جدایی رسمی از پاریس در تابستان پیش رو و انتقال به رئال مادرید را بردارد.

امباپه قرارداد بود در صورت تمدید قراردادش در ژانویه ۸۰ میلیون یورو پاداش وفاداری کسب کند اما این بازیکن این پاداش بزرگ را به خاطر رئال مادرید رد کرد و تصمیم خود را برای انتقال قطعی به برنابئو گرفت.

پایان پیام/





منبع: فارس