سرمربی سرخپوشان تهرانی که به تازگی و در پایان فصل فوتبالی گذشته با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی کاپ سوپرجام را هم از آن باشگاه پرسپولیس کرده پس از کسب ۴ نتیجه ضعیف (۳ تساوی مقابل ملوان، پیکان و استقلال تاجیکستان و شکست مقابل سپاهان) به شدت مورد انتقاد هواداران و […]

- منتظر مصاحبه توفانی یحیی پس از بازی با النصر باشید!

سرمربی سرخپوشان تهرانی که به تازگی و در پایان فصل فوتبالی گذشته با کسب دو عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی کاپ سوپرجام را هم از آن باشگاه پرسپولیس کرده پس از کسب ۴ نتیجه ضعیف (۳ تساوی مقابل ملوان، پیکان و استقلال تاجیکستان و شکست مقابل سپاهان) به شدت مورد انتقاد هواداران و بخشی از پیشکسوتان قرار گرفت.

تنی چند از پیشکسوتان پا را فراتر نهاده و خواستار استعفای یحیی گل‌محمدی از این تیم شدند. سرمربی پرسپولیس اما جواب هیچ یک از پیشکسوتان را نداده و تصمیم گرفته است، در آستانه دیدار حساس برابر النصر عربستان سکوت اختیار کند.

در همین ارتباط شنیدیم یحیی گل محمدی که منشأ انتقادات تند و تیز برخی پیشکسوتان را شناسایی کرده است قصد دارد پس از پایان بازی با النصر عربستان، مصاحبه‌ای توفانی انجام دهد.

سرمربی پرسپولیس، به شدت از دست یکی از چهره‌های مطرح تاریخ باشگاه پرسپولیس ناراحت و دلخور است اما فعلا تصمیم به سکوت گرفته تا به وقت لازم از خجالت او هم درآید!

منبع: خبـر ورزشی