نتانیاهو بعد از گاف وحشتناک نیروهایش: آتش‌بس را می‌پذیریم!
نتانیاهو بعد از گاف وحشتناک نیروهایش: آتش‌بس را می‌پذیریم!

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل گفت: ما سعی می‌کنیم این مأموریت (حمله به غزه) را با کمترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم. وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیکتریم تا زمان آغاز عملیات زمینی. نتانیاهو البته به گاف وحشتناک نظامیان صهیونیستی در خصوص بیمارستان […]

- نتانیاهو بعد از گاف وحشتناک نیروهایش: آتش‌بس را می‌پذیریم!

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل گفت: ما سعی می‌کنیم این مأموریت (حمله به غزه) را با کمترین تعداد تلفات غیرنظامیان انجام دهیم. وی افزود: اگر ما گروگان‌ها را تحویل بگیریم آتش‌بس موقت برقرار خواهد شد و ما الان به این وضعیت نزدیکتریم تا زمان آغاز عملیات زمینی.

نتانیاهو البته به گاف وحشتناک نظامیان صهیونیستی در خصوص بیمارستان الشفا نیز اعتراف کرد: ما نشانه‌های قوی داشتیم که زندانیان نزد حماس در مجتمع الشفا هستند و این یکی از دلایلی بود که ما را وادار به ورود به بیمارستان کرد. پس از حمله به مجتمع پزشکی هیچ اسیری آنجا پیدا نشد.

این در حالی است که حمله به این بیمارستان با انتقاد و اعتراض شدید رسانه‌ها همراه بود اما نظامیان صهیونیستی با تصویرسازی های کودکانه سعی در القای این مطلب داشتند که این بیمارستان پوششی برای فعالیت‌های نظامی حماس است!

منبع: اطلاعات انلاین