واکنش مسی به باخت قهرمان جام جهانی
واکنش مسی به باخت قهرمان جام جهانی

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان جام جهانی بامداد امروز(جمعه) در مسابقات مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف اروگوئه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. لیونل مسی دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در این بازی تلاش زیادی کرد تا مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار […]

به گزارش زیرنویس، تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمان جام جهانی بامداد امروز(جمعه) در مسابقات مقدماتی راه یابی به جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف اروگوئه رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

لیونل مسی دارنده ۸ توپ طلای بهترین بازیکن دنیا در این بازی تلاش زیادی کرد تا مدافع عنوان قهرمانی در این دیدار شکست نخورد اما مسی ناکام ماند.

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی بعد از این بازی گفت: می دانستیم با چه تیم سرسختی بازی داریم. اروگوئه همیشه یک بازی فشرده را ارائه می دهد. این تیم بازیکنان سرعتی و قدرتمندی دارد. ما در این بازی اصلا نتوانستیم راحت عمل کنیم و همیشه تحت فشار بودیم.

دارنده توپ طلای ۲۰۲۳ ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز داریم که این نتیجه را فراموش کنیم. ما نیاز داریم تا در بازی بعدی رو به جلو حرکت کنیم و عملکرد خوبی را مقابل برزیل داشته باشیم.

پایان پیام/





منبع: فارس