کجا هستید و چرا سکوت کرده‌اید؟
کجا هستید و چرا سکوت کرده‌اید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، بحران در باشگاه پرسپولیس به سبب تقابل مربیان و بازیکنان با رضا درویش مدیرعامل این مجموعه به اوج رسیده است و همین موضوع علتی شده برای نگرانی های فزاینده هواداران لذا به همین دلیل با علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق قرمزها گفت و گویی را انجام داده ایم. طاهری در ابتدا […]

- کجا هستید و چرا سکوت کرده‌اید؟

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، بحران در باشگاه پرسپولیس به سبب تقابل مربیان و بازیکنان با رضا درویش مدیرعامل این مجموعه به اوج رسیده است و همین موضوع علتی شده برای نگرانی های فزاینده هواداران لذا به همین دلیل با علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق قرمزها گفت و گویی را انجام داده ایم.

طاهری در ابتدا گفت: من خیلی دلم نمی خواست در این شرایط صحبت کنم اما در هر کاری و هر صنعتی باید ادبیات آن رعایت شود. یکی از کارها در بحث ادبیات فوتبال این است که شما باید مشوق باشید نه مخرب، اینکه بگویید تیم ببازد جریمه می کنم عجیب است. این را ندیده بودم آنهم در تیمی که در کورس قهرمانی است.

وی افزود: اصل مهم در فوتبال کار جمعی است. در این باشگاه هر کدام یک خاکریز درست کردند. مگر می توانیم هر کدام خواسته خودمان را مطرح کنیم.مدیر یک خاکریز دارد، مربی یکی و بازیکن یکی دیگر. نقش مدیریت و ارکان اجرایی به مراتب بیشتر است و آنها بیشتر از مربیان و بازیکنان مقصرند. وقتی شما از قواره آن تفکر درست و حرفه ای دربیایید همین می شود. چرا این فضا ایجاد شد که بازیکن بگویید مدیر باید برود. مقصر این فضا مدیریت باشگاه است. چرا از تنبیه حرف زدید؟ این فضا باید یکدست شود. 

طاهری گفت: من قبلا گفتم ارکان اصلی یک تشکیلات مجمع است.  مجمع این باشگاه به شدت ضعیف است. خود وزارت ورزش اینجا باید نقش داشته باشد. مجمع صاحب مجموعه است و چطور بی تفاوت است به این از هم پاشیدگی؟
دلیلش این است که رسانه ها همه اشکالات را متوجه پایین دستی ها می کنند و کسی با مجمع کاری ندارد. مگر شما این هیات مدیره را آنجا قرار ندادید؟ صاحب آنجا شما هستید.هوادار ناراضی است چرا سکوت کرده اید؟

وی درباره قهر و آشتی های گل محمدی گفت: درباره فرد حرف نمی زنم ولی همه احترام بگذاریم به شرایط. همه این ها تحت شرایطی قرارداد بستند و باید به آن احترام بگذارند. این مطالب ناامیدی می آورد. ادبیات عده ای در باشگاه تخریبی است.
قوه محرکه باشگاه هواداران هستند. تمرین نکردن بازیکنان آنها (هواداران) را عصبانی و ناامید می کند. فردا یک سری شعارها روی سکوها می رود.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره شایعه برکناری و یا تغییر یحیی گل محمدی گفت: من هیچوقت وسط کارزار زین اسب را عوض نمی کنم. تغییر دادن کادر فنی در این شرایط صلاح نیست. در واقع پاک کردن صورت مسئله است.

وی در پایان گفت: بخش حقوقی باشگاه باید در جایی که افراد تخلفی می کنند ورود کنند. این فضا خیلی بد است و نباید اجازه داد کار بدتر شود. شخصا آنقدر از این فضا ناراحت هستم که حتی اخبار تیم محبوبم را دنبال نمی کنم.

منبع: اطلاعات انلاین