به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی، درنشست خود با نخبگان، جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی شهرستان سامان اظهار کرد: حداقل وظیفه هر مسئولی این است شنونده خوبی باشد و در بین مردم حضور پیدا کند. وی در ادامه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان به جهت اقدامات خوب انجام شده، […]

هاشمی: تلاش ما حل مشکلات مردم در دو حوزه ورزش و جوانان است
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کیومرث هاشمی، درنشست خود با نخبگان، جوانان، سازمان‌های مردم نهاد و هیات‌های ورزشی شهرستان سامان اظهار کرد: حداقل وظیفه هر مسئولی این است شنونده خوبی باشد و در بین مردم حضور پیدا کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از فرماندار شهرستان به جهت اقدامات خوب انجام شده، از مسئول تربیت‌بدنی این شهرستان که دغدغه‌مند و پیگیر مسائل مردم در دو حوزه ورزش و جوانان هستند، تشکر کرد.

او در ادامه از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان  مهد قهرمانان نام برد و گفت: وظیفه ما این است که پیام‌رسان خوبی برای این مردم باشیم و مطمئن باشید نظراتی که در حوزه ما مطرح شده در دولت بیان خواهم کرد، پیگیری خواهد شد و سعی می‌کنیم مشکلات و دغدغه‌ها پیگیری و برطرف شود.

هاشمی افزود: نمی‌خواهم وارد مسائل جزئی شوم اما چند مساله را مطرح می‌کنم. در بحث استخدام ما پیگیر خواهیم بود و موانعی که در این رابطه هست، برطرف خواهیم کرد تا از ظرفیت قهرمانان برای استخدام بهره ببریم.

وی درخصوص توسعه فضاهای ورزشی این منطقه گفت: از نزدیک ۱۷ پروژه را بازدید کردیم و کمبودها و کاستی‌های وجود دارد که ما باید این مشکلات را برطرف کنیم چرا که باور داریم، اماکن ورزشی خوب حق مردم این خطه است.

وزیر ورزش و جوانان پیشنهاداتی را درخصوص توسعه زیرساخت‌ها ارائه و خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان سرمایه‌گذار و خیر هستند، می‌توانند بیایند و به اتمام پروژه‌ها کمک کنند و ما دست این افراد را می‌بوسیم. 

وی ادامه داد: از محل دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور قرار است ۸ میلیارد تومان برای افتتاح زورخانه این شهرستان در نظر گرفته شود. یک زمینی در جوار این زورخانه است و یک مبلغ حداقلی می‌خواهد و ما این را تامین خواهیم کرد.

او تاکید کرد: درخصوص زمین چمن هم اگر زمینی متعلق به تربیت‌بدنی باشد، کارهایش را انجام می‌دهیم تا نیازهای جوانان رفع شود و به تقویت اعتبارات مجموعه کمک کنیم. یک مبلغی هم برای ۳۵ هیات شهرستان در نظر گرفته شود و در اختیار دوستان قرار خواهیم داد. 

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: من خیلی به این رشته ورزشی رفتینگ علاقه‌مند شدم و ۲ استان کشور  در این زمینه فعالیت می‌کند و اصفهان هم از آب اینجا دارد بهره می‌برد. 

وی افزود: حتما تشکیلات رسمی در قالب یک انجمن در نظر می‌گیریم و می‌تواند مدال‌های خوبی برای ما بیاورد. درخصوص پایگاه قهرمانی هم ما پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد. امیدوارم پاسخگوی نیازهای شما بوده باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا