به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: رزمندگان ما با موشکهای تاندوم جنگ افزارهای دشمن را در خطوط مقدم در غرب غزه هدف قرار دادند. سرایا القدس از هدف قرار گرفتن جنگ افزارهای دشمن در محورهای الصبره و تل الهوا در غرب غزه خبر […]

به گزارش زیرنویس به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: رزمندگان ما با موشکهای تاندوم جنگ افزارهای دشمن را در خطوط مقدم در غرب غزه هدف قرار دادند.

سرایا القدس از هدف قرار گرفتن جنگ افزارهای دشمن در محورهای الصبره و تل الهوا در غرب غزه خبر داد.

این درحالی است که روزنامه هاآرتص دیروز طی گزارشی نسبت به فرسایشی شدن جنگ زمینی و تلفات بالای آن برای این رژیم هشدار داد و نوشت: روش عملیاتی آن‌ها (گردان‌های قسام) برای مقابله با ما (در غزه) اینگونه است که یک تیم ده نفره ابتدا یک پهپاد شناسایی را با ظهور اولین نشانه‌های سپیده دم می‌فرستند و مکان تانک ها، خودروها و تجمع نظامیان را برای آنها مشخص می‌کند و سپس به چند گروه عملیاتی تقسیم می‌شوند و هر گروه دو نفره لباس‌های غیرنظامی سبک می‌پوشند.

یکی از آنها دوربین را روی سر می‌گذارد و سپس روز خود را در حال حرکت در میان نظامیان ما از طریق اختفا در تونل‌ها، کوچه‌های باریک و ساختمان‌های ویران شده می‌گذرانند و سربازان و تانک‌های ما را با سلاح‌های دقیق هدف قرار می دهند و با شروع تاریکی هوا ناپدید می‌شوند و به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.

ارتش ما تا چه زمانی می‌تواند در برابر این فرسایش و این رویارویی بین یک ارتش با وسایل و تجهیزات سنگینش و ده بیست نفر حداکثر در روز مقاومت کند؟!

منبع: مـهر