پرسپولیس این روزها غرق در حاشیه است و نتایج اخیر این تیم باعث شده تا شاهد اتفاقات عجیبی در این تیم باشیم. اختلاف شدید بین گل محمدی و درویش باعث شده تا پای بازیکنان هم به این ماجرا باز شود و چند روز قبل آن ها با انتشار بیانیه ای به شدت علیه درویش موضع […]

- درخواست پرسپولیسی‌ها از ستاره محبوب/ خودت وارد عمل شو!

پرسپولیس این روزها غرق در حاشیه است و نتایج اخیر این تیم باعث شده تا شاهد اتفاقات عجیبی در این تیم باشیم. اختلاف شدید بین گل محمدی و درویش باعث شده تا پای بازیکنان هم به این ماجرا باز شود و چند روز قبل آن ها با انتشار بیانیه ای به شدت علیه درویش موضع گرفتند و بر علیه مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردند. در داخل تیم هم اوضاع جالب نیست و چند دستگی در بین بازیکنان پرسپولیس وجود دارد.

بی انگیزگی در بین نفرات در بازی های قبلی به صورت واضح مشهود بود و همین موضوع حسابی هواداران پرسپولیس را نگران کرده است. در سال های گذشته وقتی مشکل یا حاشیه ای در تیم به وجود می آمد، کریم باقری نقش اصلی را بازی می کرد و کاملا با قدرت و نفوذی که در بین بازیکنان داشت، می توانست حواشی را کنترل و مدیریت کند. حالا در این فصل باقری دیگر در پرسپولیس نیست و جای خالی او به شدت حس می شود.

با این حال حضور سید جلال حسینی به عنوان یک بازیکن پرافتخار و کسی که ارتباط خوبی با بازیکنان پرسپولیس دارد، باعث شده تا هواداران پرسپولیس از او درخواست کنند که خودش وارد عمل شود و در بهتر شدن اتحاد تیمی پرسپولیس کمک کند. پرسپولیسی ها از سید جلال می خواهند نقش کریم باقری را در تیم ایفا کند و کمک کند تا حواشی ایجاد شده در پرسپولیس خیلی زود جمع شود.

منبع: خبـر ورزشی