به گزارش زیرنویس، کیم کارداشیان یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان است. او به تازگی به دلیل علاقه سنت، پسرش، به فوتبال، چند مسابقه را از نزدیک تماشا کرده و با بازیکنان معروفی مانند مسی و نیمار ارتباط برقرار کرده است. در گفت‌وگوی جدیدی که از کارداشیان پخش شده، او در مورد اولین تجربیاتش […]

به گزارش زیرنویس، کیم کارداشیان یکی از محبوب‌ترین و پردرآمدترین سلبریتی‌های جهان است. او به تازگی به دلیل علاقه سنت، پسرش، به فوتبال، چند مسابقه را از نزدیک تماشا کرده و با بازیکنان معروفی مانند مسی و نیمار ارتباط برقرار کرده است. در گفت‌وگوی جدیدی که از کارداشیان پخش شده، او در مورد اولین تجربیاتش در راه فوتبالی شدن صحبت کرده است.

«من در ایتالیا بودم و ناگهان ارلینگ هالند را دیدم. هیجان‌زده شدم و به سمت او رفتم. به سرعت با پسرم تماس تصویری گرفتم تا به او بگویم همین الان چه کسی را دیده‌ام. خیلی هیجان داشتم و مثل یک بازنده به نظر می‌رسیدم.»

او در ادامه به بحث درباره تیم موردعلاقه پسرش پرداخت و اینجا بود که سوتی‌اش باعث شد به صفحات ترول با موضوغ فوتبال راه پیدا کند.

«پسر من عاشق فوتبال است. هر فوتبالی که از بازیکنان موردعلاقه‌اش پخش شود را تماشا می‌کند. من هم مجبورم به‌خاطر او فوتبال ببینم و با بازیکن‌های موردعلاقه‌اش آشنا شوم.

او به‌شدت عاشق کریستیانو رونالدو است و به همین دلیل ما قطعا هوادار اینتر میامی هستیم. بازی چند تیم را از نزدیک دیده‌ایم. مثلا پاری‌سن‌ژرمن که هواداران زیادی آمده بودند و آرسنال که فضای بسیار متفاوتی داشت. همه چیز خوب بود.»

منبع: ورزش سه

منبع خبر: رکنـا