دبیر کل جبهه پایداری مهمترین نقطه ضعف دولت رئیسی را رسانه‌ای کرد
دبیر کل جبهه پایداری مهمترین نقطه ضعف دولت رئیسی را رسانه‌ای کرد

تسنیم نوشت: صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجمع عمومی این جبهه که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، گفت: جبهه پایداری تاسیس شد تا روی اصول و ارزش‌ها در عرصه سیاسی و فرهنگی، مقاومت کند. بعضی می‌گویند شما گفته بودید که حزب نیستید. بله! الان هم می‌گوییم که حزب به معنای غربی آن […]

دبیر کل جبهه پایداری مهمترین نقطه ضعف دولت رئیسی را رسانه‌ای کرد

تسنیم نوشت: صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مجمع عمومی این جبهه که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، گفت: جبهه پایداری تاسیس شد تا روی اصول و ارزش‌ها در عرصه سیاسی و فرهنگی، مقاومت کند. بعضی می‌گویند شما گفته بودید که حزب نیستید. بله! الان هم می‌گوییم که حزب به معنای غربی آن نیستیم که صرفا برای افراد نزدیک خودمان به دنبال قدرت یا ثروت باشیم. چراکه این کار را خلاف شرع می‌دانیم. مسئولین ما باید در وهله اول انقلابی، دلسوز ، دین‌مدار و کارآمد باشند و این مهم با انتخاب اصلح محقق می‌شود.

محصولی تصریح کرد: وظیفه ما این بود که در انتخابات گذشته از آیت‌الله رئیسی حمایت کنیم و بحمدالله ایشان هم رای آورد. 

وی عملکرد رسانه‌ای‌دولت را در زمینه انعکاس دستاوردها و موفقیت‌ها ضعیف ارزیابی‌ کرد و گفت: البته دولت ضعف‌هایی هم دارد و اصلی‌ترین ضعفش این است که برخی افراد حاضر در دولت، مثل خود آیت‌الله رئیسی در فکر و عمل تحولگرا نیستد ولی همچنان در دولت حضور دارند. لذا از دولت انتظار داریم و مطالبه می‌کنیم هرچه سریع‌تر نیروهای کارآمد انقلابی را جایگزین چنین افرادی کند و اسیر شانتاژهایی چون اتهام خالص‌سازی نشود. متاسفانه امروزه تکرار واژه خالص‌سازی اسم رمز حمله به شایسته‌سالاری شده همچنان که تکرار صیانت از آرا توسط غربگرایان اسم رمز فتنه ۸۸ بود. جریان ناکارآمد غربگرا با دروغ پردازی «نه بزرگ» مردم در انتخابات‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ را توجیه می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از برچسب‌هایی مثل خالص‌سازی و امثالهم بترسیم، تصریح کرد: افرادی که این حرف‌ها را می‌زنند، دچار تناقض هستند. گاهی می‌گویند پایداری یک اتوبوس بیشتر نیست و گاهی می‌گویند اینها تمام کشور را گرفته‌اند! شاید این سوال مطرح شود چرا برخی از شایسته‌سالاری و انتخاب فرد اصلح و شایسته‌تر می‌ترسند؟ باید گفت که غربگرایان بخاطر شاخص‌های انقلابی و کارآمدی مورد نظر برای اصلح مخالفند ولی جرئت اظهار آشکار آن را ندارند وگرنه خود آنها هم دنبال افراد شایسته با شاخص‌های خودشان هستند شاخص‌هایی مثل نگاه سکولاری، اهل بده‌بستان سیاسی و اقتصادی بودن، جناح‌گرایی، اعتقاد به همه کاره بودن کدخدا، سوءاستفاده از رانت و تبعیض و عدم توجه به محرومین.

دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: متاسفانه امروزه مردم می‌بینند که پول‌های کثیفی را در هولدینگ‌های جریان غربگرا از شرکت‌های خودروسازی خصوصی گرفته تا شرکت‌های نفتی و پتروشیمی و غیره با ده‌ها روزنامه و سایت زنجیره‌ای برای تبلیغ تفکر سکولاری و لیبرالی و غیر انقلابی و سیاه‌نمایی اقدامات دولت و مجلس و ارگان‌های انقلابی بکار می‌برند تا مردم را از آینده درخشان کشور مأیوس کنند جبهه پایداری در مقابل ده‌ها روزنامه و تارنمای جریان مقابل حتی یک روزنامه هم ندارد. چون به فضل الهی از هیچ رانتی برخوردار نیست.

منبع: اطلاعات انلاین