به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلانغرب به پلیس گزارش شد. وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، جوانی حدوداً ۲۸ ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و […]

به گزارش زیرنویس، سردار مهدی حاجیان اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه (۲۴ آبان) وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان گیلانغرب به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد، جوانی حدوداً ۲۸ ساله پس از وقوع اختلاف شدید با همسر و اعضای خانواده اش ابتدا به سراغ وی و پدر همسرش رفته و پس از آن هم به سراغ مادر همسرش رفته و به سمت آنها تیراندازی کرده است.

سردار حاجیان افزود: بر اثر این تیراندازی که در ۲ محله جداگانه اتفاق افتاد همسر و مادر همسر عامل تیراندازی به ضرب گلوله وی کشته شدند و پدر همسرش نیز به شدت زخمی و روانه بیمارستان شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یا دریافت این اطلاعات کار اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی پلیس برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد تا اینکه مأموران توانستند با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه قاتل فراری را در یکی از روستاهای گیلانغرب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس همچنین در بازرسی از مخفیگاه قاتل دستگیر شده یک قبضه اسلحه کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری و یک قبضه نارنجک دستی کشف کردند.

سردار حاجیان در پایان با اشاره به اعتراف فرد قاتل به ارتکاب قتل همسر و مادر همسرش و زخمی کردن پدر همسرش، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص خبر داد و گفت: بازجویی‌های تکمیلی از این فرد توسط پلیس ادامه دارد.

منبع: مـهر