روبرتو توس ستاره اسپانیایی گل گهر در برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص حاشیه‌های نقل و انتقالاتش و نرفتن به استقلال گفت: من تابستان درحال مذاکرات با باشگاه استقلال بودم اما از همان ابتدا گل‌گهر من را می‌خواست و چند روز پیشنهادشان را روی میز گذاشتند و هم شرایط مهیا بود و من به گل گهر رفتم. […]

- از استقلال پیشنهاد داشتم ولی به این دلیل نرفتم/ نکونام دوست ماست اما این مسائل نباید عمومی شود

روبرتو توس ستاره اسپانیایی گل گهر در برنامه شب‌های فوتبالی درخصوص حاشیه‌های نقل و انتقالاتش و نرفتن به استقلال گفت: من تابستان درحال مذاکرات با باشگاه استقلال بودم اما از همان ابتدا گل‌گهر من را می‌خواست و چند روز پیشنهادشان را روی میز گذاشتند و هم شرایط مهیا بود و من به گل گهر رفتم.

تورس در خصوص نرفتن به استقلال اضافه کرد: زمان زیادی با استقلال مذاکره می‌کردیم اما استقلال هرگز پیشنهاد جدی به من داده نشد و پیشنهاد گل گهر برای من خوشایند بود و دوست داشتم به یک باشگاه بروم چون فصل درحال شروع شدن بود و بهترین تصمیم را گرفتم.

تورس درخصوص پیشنهاد نکونام گفت: ورودم به فوتبال ایران و فولاد را مدیون نکونام هستم و از وی تشکر می‌کنم و واقعا هیچ گله‌ای از نکونام ندارم و دوست ماست و تصمیم گرفتم تا آیندم را با گل گهر رقم بزنم.

ستاره اسپانیایی درباره حاشیه اختلاف چند هزار دلاری برای نرفتن به استقلال تصریح کرد: واقعا نمی‌فهمم چرا این مسایل باید عمومی شود چون فکر می‌کنم که این مسایل شخصی هستند و موضوع واقعا پول نبود من در طول بازی حرفه‌ای پول را ترجیح ندادم و فکر می‌کردم به صلاحم است که به بازی در گل گهر ادامه بدم.

بیشتر بخوانید: بازی دوستانه استقلال با تیم روسی در استادیوم آزادی تهران

منبع: خبـر ورزشی