باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد/ وقت تغییر کادر فنی نیست
باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد/ وقت تغییر کادر فنی نیست

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان  اظهار کرد:  به نظرم با یک باخت این همه حواشی برای تیم پرسپولیس درست شده است، قشنگ نیست و این موضوع برمی گردد به مشکلات درون تیمی که اکنون نمایان شده است. معتقدم که مدیران تاکنون مشکلات را پنهان کرده بودند و برای همین […]

- باید یکی از طرفین دعوا در پرسپولیس استعفا بدهد/ وقت تغییر کادر فنی نیست

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان  اظهار کرد:  به نظرم با یک باخت این همه حواشی برای تیم پرسپولیس درست شده است، قشنگ نیست و این موضوع برمی گردد به مشکلات درون تیمی که اکنون نمایان شده است. معتقدم که مدیران تاکنون مشکلات را پنهان کرده بودند و برای همین بوده که آن‌ها بعد از قهرمانی نتوانستند با بازیکنان به طور کامل  تسویه حساب کنند. بعد از   یک باخت هم بازیکنان را ۱۰ درصد جریمه کردند، مگر در قراردادشان ذکر شده که اگر شکست خوردید جریمه می‌شوید.

بهترین مدیر هم در صورت نبود پول نمی تواند در پرسپولیس موفق باشد 

او ادامه داد: به نظرم یک ذره جنگ بالا گرفته است و فکر می‌کنم که اگر این طوری ادامه پیدا کند باید یکی از طرفین دعوا استعفا بدهد. ان شا الله که فرد بزرگی از وزارت ورزش به مسائل پرسپولیس ورود کند و مشکلات حل شود و هر چه اتفاق می‌افتد به نفع پرسپولیس باشد. اگر بخواهد کادر فنی تغییر پیدا کند این موضوع اثر منفی دارد و اکنون وقت این کار نیست. اگر درویش نمی‌تواند از پس کار‌ها برآید، بیاید و شفاف سازی کند و بگوید که پول ندارم. می‌دانید در باشگاه پرسپولیس اگر پول نباشد حتی در صورتی که بهترین مدیر هم باشید نمی‌توانید اداره اش کنید.

پرسپولیس نیاز به خرید بازیکن در نیم فصل دارد 

اصلانیان گفت: توان مدیریت این است که اسپانسر جذب کند و چرخش مالی باشگاه داشته باشد. تیم پرسپولیس نیاز دارد که  خرید‌هایی در نیم فصل داشته باشد، چون این طوری نگاه می‌کنیم این تیم نصف و نیمه بسته شده است. قطعا برای قهرمانی، تیم سپاهان را می‌بینیم  که نیمکتش  پر از  مهره  است و پرسپولیس که  نگاه می‌کنیم احتیاج به خرید بازیکن دارد.

مدیرعامل پرسپولیس باید پول به باشگاه بیاورد 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره نامه بازیکنان پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه و اینکه آن‌ها خواستار استعفای درویش شدند، گفت: اول باید منتظر باشیم که درویش صحبت کند و بگوید مشکل چه چیزی هست، تا ببینیم اگر نفر بعدی بیاید در نهایت می‌تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند. در باشگاه استقلال دیدیم که اول فتح الله زاده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند، اما او گفت که پول ندارم و استعفا داد و رفت. به هر حال هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود باید پول به باشگاه  بیاورد و می‌توانند برای پیراهن پرسپولیس اسپانسر بگیرند و این به توان مدیریت برمی گردد. برند  باشگاه پرسپولیس بزرگ است و برخی از شرکت‌ها دوست دارند که اسمشان روی پیراهن سرخپوشان باشد تا دیده شوند.

به جای دادن آپشن های قهرمانی، بازیکنان را جریمه کردند 

او افزود: به نظرم مدیریت باشگاه پرسپولیس  باید بیاید و بگوید مشکلش در کجاست؟ تیمی که ۳ گانه را می‌برد به خاطر چه مسائلی نمی‌توانند با بازیکنان این تیم تسویه کنند. خستگی بازیکن هم به این صورت از تنش در می‌آید که آپشن‌های قراردادش داده شود. درست این است که تیمی که ۳ جام  را کسب می‌کند با بازیکنانش تسویه حساب کنند تا روحیه شان بالا برود، اما متاسفانه اکنون به جای اینکه آپشن‌های قهرمانی شان را بدهند، جریمه شان کردند.

جریمه بازیکنان پرسپولیس را نمی پسندم 

اصلانیان تصریح کرد: من نمی‌پسندم که به خاطر یک باخت، بازیکنان را  جریمه کنند. اگر تیمی ۵ بازی را ببازد صدای هوادار هم در می‌آید، اما  با ۳ مساوی و یک باخت نمی‌توانید با جریمه کردن تیم را بهتر کنید بلکه بدتر هم می‌شود.

 عابدینی و صفایی فراهانی باید روی صندلی مدیریت پرسپولیس بنشینند 

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه موافق تغییر و تحولات مدیریتی در سرخپوشان است، گفت: هر مدیری که می‌خواهد به پرسپولیس بیاید باید توانمند باشد، چون من نه دوستی با درویش و کس دیگری ندارم و برای من فرقی نمی‌کند. به نظرم کسی مثل عابدینی و صفایی فراهانی  باید روی صندلی مدیریت پرسپولیس بنشیند، چون توانمند بودند و کارشان را بلد هستند. حالا اگر هر گزینه‌ای که وزارت ورزش بخواهد به عنوان مدیر پرسپولیس انتخاب کند باید آن فرد بداند که تامین منابع مالی خیلی مهم است که بتواند از عهده اش برآید.

او درباره اینکه  پرسپولیس با این شرایط می‌تواند برابر تیم النصر موفق شود، بیان کرد: خیلی دوست دارم تا ببینم که بازیکنان روی زمین خوب برابر ستاره‌های النصر چطور بازی می‌کنند. به نظرم بازی رفت این ۲ تیم در تهران  بار فنی اش صفر بود و اکنون که بازی‌های النصر را نگاه می‌کنم با مهره‌هایی که دارد فراتر از آسیا بازی می‌کند. همچنین بازیکنان ما برابر تیم‌های قدرتمند همیشه خوب بازی می‌کنند و ببینیم شرایطشان به چه صورت است. در مجموع پرسپولیسی‌ها باید چند خرید  در نیم فصل انجام بدهند.

باشگاه خبرنگاران