هنگامی که سقف بودجه برای استقلال به یک دردسر بزرگ تبدیل شد و به همین خاطر مهدی هاشمی‌نسب نتوانست در چند بازی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، شایعات زیادی مطرح شد که چند بازیکن استقلال زیر بار کم کردن مبالغ قرارداد خودشان نرفته‌اند. شایعاتی که البته بعداً هم بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها تایید شد و […]

- مذاکرات محرمانه استقلال با هافبک سرشناس/ درخواست آبی‌ها از بازیکن‌شان چیست؟

هنگامی که سقف بودجه برای استقلال به یک دردسر بزرگ تبدیل شد و به همین خاطر مهدی هاشمی‌نسب نتوانست در چند بازی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند، شایعات زیادی مطرح شد که چند بازیکن استقلال زیر بار کم کردن مبالغ قرارداد خودشان نرفته‌اند.

شایعاتی که البته بعداً هم بخش قابل ملاحظه‌ای از آنها تایید شد و چند بازیکن با صراحت گفتند با توجه به اینکه حرکت مذکور کاملاً اختیاری تلقی می‌شود، آنها اجباری برای این کار ندارند و طبق قانون هم حرفشان کاملاً درست است چون می‌توانند رقم ثبت شده در قراردادشان را کاهش ندهند و به لحاظ قانونی هیچ اجباری هم وجود ندارد که حتماً برای کمک به باشگاه، از قراردادشان کم کنند. مهدی مهدی‌پور هافبک سرشناس استقلال که سابقه دعوت شدن به تیم ملی را  دارد، از جمله بازیکنانی است که حاضر به کاهش قراردادش نشد و البته کادر فنی نیز در این مورد هیچ ایرادی به او نگرفت چون یک مسئله کاملاً شخصی است ولی شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که مقامات باشگاه دوباره مذاکرات خودشان با مهدی‌پور را آغاز کرده‌اند تا در صورت دریافت چراغ سبز از طرف او، بحث کم کردن توافقی و اختیاری بخشی از مبلغ ثبت شده در قراردادش را جلو ببرند. ظاهرا مذاکرات فوق از روز سه‌شنبه شروع شده است.

منبع: خبـر ورزشی