در شرایطی که شکایت برخی باشگاه‌ها از استقلال نسبت به رعایت نکردن سقف قرارداد مشکل ساز شده تعدادی از اعضای هیئت مدیره استقلال در این باره با یکدیگر اختلاف نظر دارند. بررسی وضعیت قرارداد دروازه‌بان دوم استقلال و نحوه انتقال سینا سعیدی فر همچنین ورود برخی مبالغ به حساب باشگاه از منابعی که در ارتباط […]

- کنترل اوضاع پرتنش در اتاق مدیریت استقلال/ آبی‌ها صدرنشین هستند اما...

در شرایطی که شکایت برخی باشگاه‌ها از استقلال نسبت به رعایت نکردن سقف قرارداد مشکل ساز شده تعدادی از اعضای هیئت مدیره استقلال در این باره با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

بررسی وضعیت قرارداد دروازه‌بان دوم استقلال و نحوه انتقال سینا سعیدی فر همچنین ورود برخی مبالغ به حساب باشگاه از منابعی که در ارتباط با برخی اعضای هیئت مدیره بوده‌اند اوضاع مدیریتی باشگاه استقلال را به شکل نامحسوس در شرایطی قرار داده که این روزها همچنان برخی از این افراد تمایلی به نشستن دور یک میز با یکدیگر را ندارد.

ناگفته نماند؛ پس از حضور علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال برخی اعضای هیئت مدیره که از قبل و با خواست سازمان خصوصی‌سازی به این جمع اضافه شده بودند اختلاف نظرهایی با مدیر جدید پیدا کردند که در هفته‌های گذشته نیز برخی از آنها به نوعی واضح در رسانه‌ها منتشر شد اما تیم مدیریتی سعی دارد تا پشت پرده این موضوعات را حل و فصل کند تا لطمه ای به تیم نخورد.

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در حال حاضر با کسب ۲۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فعلا خبری از مشکلات این چنینی از این مجموعه به بیرون درز پیدا نکرده است.

منبع: خبـر ورزشی