به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف یکدستگاه کامیونت حامل مواد خوراکی خارجی قاچاق در محدوده خیابان ۱۵ خرداد شدند. ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه کامیونت […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف یکدستگاه کامیونت حامل مواد خوراکی خارجی قاچاق در محدوده خیابان ۱۵ خرداد شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه کامیونت حامل کالا قاچاق از استان های جنوبی کشور در خیابان ۱۵ خرداد، خیابان آهنگران آماده تخلیه بار قاچاق می باشند. که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودروهای مذکور را متوقف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها از قبیل : عسل، بیسکویت، شکلات و …. نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهرستانهای جنوبی به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۸.۶۱۷ قلم مواد غذایی از قبیل : عسل، بیسکویت، شکلات و …. در مارک های GIF، KINDER GOY ، MINIOREO و…. بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالاهای قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می اندازند. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا