کورش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص عدم اعزام تیم ملی وزنه‌برداری بانوان به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهار کرد: اینکه تیم بانوان قرار نیست در این مسابقات شرکت کند پیشنهاد خود من بود و انوشیروانی مخالفتی با اعزام تیم نداشت. در این مدت که فدراسیون جدید تشکیل شده […]

- تلاشمان این است که با اطمینان ۱۰۰ درصدی کسب مدال در مسابقات حاضر شویم

کورش باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص عدم اعزام تیم ملی وزنه‌برداری بانوان به مسابقات قهرمانی جوانان جهان اظهار کرد: اینکه تیم بانوان قرار نیست در این مسابقات شرکت کند پیشنهاد خود من بود و انوشیروانی مخالفتی با اعزام تیم نداشت. در این مدت که فدراسیون جدید تشکیل شده است واقعا همکاری دو طرفه وجود دارد و هیچ مشکلی بین ما نیست. استدلال من این بود که فقط ۲ یا ۳ نفر از دختران ما می‌توانند در این مسابقات مدال کسب کنند. در مجموع من مخالف اعزام بودم وگرنه فدراسیون مشکلی برای اعزام نداشت.

مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان افزود: فعلا تمرین می‌کنیم تا آمادگی لازم را به دست بیاوریم، چون سال شلوغی داریم. مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان، قطر کاپ و جام جهانی تایلند از جمله رویداد‌هایی است که قرار است تیم را اعزام کنیم. تلاش من این است که با اطمینان ۱۰۰ درصدی کسب مدال در مسابقات حاضر شویم و برای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.

باقری در مورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی الهام حسینی گفت: حسینی از یک سال و نیم پیش از ناحیه کمر آسیب دیده، ولی او هر زمان که موفق شده این شرایط را کنترل کند در مسابقات موفق بوده است، اما در قهرمانی جهان ریاض و بازی‌های آسیایی هانگژو متاسفانه به دلیل همین آسیب دیدگی و عدم کنترل آن نتوانست انتظارات را برآورده کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا