آینده لوکا مودریچ در رئال مادرید برای سال ۲۰۲۴ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. موقعیت مودریچ به عنوان اسطوره لوس‌بلانکوس با قهرمانی در پنج لیگ قهرمانان و سه قهرمانی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تثبیت شده است. این بازیکن ۳۸ ساله تصمیم گرفت قرارداد خود را قبل از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تمدید کند، اما با […]

- رئال‌مادرید همه چیز من است

آینده لوکا مودریچ در رئال مادرید برای سال ۲۰۲۴ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. موقعیت مودریچ به عنوان اسطوره لوس‌بلانکوس با قهرمانی در پنج لیگ قهرمانان و سه قهرمانی لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تثبیت شده است. این بازیکن ۳۸ ساله تصمیم گرفت قرارداد خود را قبل از فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تمدید کند، اما با وجود اصرار کارلو آنچلوتی مبنی بر اینکه او همچنان برای برنامه‌های تیمش در پایتخت اسپانیا حیاتی است، زمان بازی او در هفته‌های اخیر بیش از حد انتظار کاهش یافته است. بورخا کوسه، ایجنت مودریچ، اشاره کرده که ستاره کروات ممکن است در بازار ژانویه با انتقال به عربستان سعودی وسوسه شود، اما این هافبک کهنه‌کار هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته است.

مودریچ که پس از انجام پانصدمین بازی خود در لوس‌بلانکوس در این ماه مورد تجلیل قرار گرفت، نسبت به شایعات ساکت مانده است. او گفت: «می‌خواهم از هواداران رئال مادرید به خاطر حمایت‌شان در تمام این مدت تشکر کنم. من به اینکه نهایت تلاشم را برای این باشگاه انجام بدهم ادامه خواهم داد. رئال مادرید همه چیز من است. بخشی از زندگی من، خانواده من و روش زندگی من است. من اهل کرواسی هستم و در آنجا به دنیا آمدم، اما یازده سال است که اینجا هستم و اینجا را مانند خانه‌ام می‌دانم. رسیدن به ۵۰۰ بازی در اینجا من را سرشار از غرور و افتخار می‌کند، اما توجه هوادارانی که همیشه با من بوده‌اند مهمترین چیز بوده است.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی